Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb nu een aantal keren paddo's/ truffels gedaan (10 x ofzo) Na de 7e keer zullen we maar zeggen ben ik flink fout gegaan. Lees: bang worden dat het niet stopt, alle gevoelens doorelkaar heen, met ogen open alles, maar dan ook alles zien bewegen en ook voelen bewegen en met ogen dicht idem dito. Beestjes onder de huid etc etc. Toen anderhalf jaar niet meer gehad en nu weer getript. Ik heb bij elke trip, hoe leuk ook, slechte momenten. Mensen waarvan ik denk dat ze over mij praten en waarvan ik eigenlijk nog steeds durf te zweren dat ze me echt een beetje irritant vond. Maar goed. ik mocht d'r toch al niet zo... De trip daarop zweerde ik dat ik bijna zou flauwvallen, maar dat heb ik ook verholpen door te zeggen dat t bull was en de keer daarop waren er gewoon te veel mensen met alcohol in het bloed. Ik kan er nu wel beter mee omgaan BTW ga alles nadien in weken erna een plaatsje geven en analyseren. Als ik nu, in de goede setting wel te verstaan, uiterlijk 3 4 man een lsd'tje doe. Is de kans op zo'n bad moment ook weer net zo groot?? of nog groter of kleiner..."
"is gewoon open, maar sommige werknemers nemen het volgens mij niet zo nauw met de openingstijden... ga eens langs midden in de week voor negen uur s avonds..."
"Bedankt voor jullie tips! Ik leg t ns aan hem voor. Uiteindelijk trekt ie toch lekker zelf zijn plan, maar een beetje sturing kan geen kwaad. Trippen op paddo's heeft ie al wel meer dan 10 x gedaan en hij zegt t goed te kunnen sturen. Bovendien heeft ie ook al veel andere soorten drugs gedaan en weet hij daarbij ook goed zijn hoofd boven water te houden, maar toch... 't dinnetje maakt zich natuurlijk ook wel ns zorgen. Ik vreet niet meer dan een half bakkie, omdat ik anders gewoon te hard ga. Ben nogal gevoelig voor 'the bad vibe'... D'r hoeft maar iemand te roepen dat t de trip te lang duurt en ik begin al te malen, maarrrr t word al wel beter hihi Want een lekker trippie, daar leer je zo veel van!"
"zoo7 werkt als een banaan serieus waar, 's avonds om negen genomen en om tien begon t tot uurtje of zes, maar lag wel om 4 uur in bed, moest volgende dag gewoon an die arbeit jaaa. Lulkick, warme tintelingen over geheel het lichaam, activiteit en bewegende dingen, ik voelde mij zo zeker als een verkoper van een dikke vette auto, hieerrrrrrrr met je geld!"
"tot nu toe werkten alleen de mushrooms... nxt phase, cactus en ectase waren shit!"
"wij hadden philisophers stones en damn die waren goeoeeoeod! Ik heb liggen praten tegen de schoenen van een vriendin, de kraan vloeibaar voelen worden, in de boom van peter pan gezeten en uren naar het plafond gestaard, omdat deze zo fascinerend, kleurend en golvend was..."
"ik had 1 doosje en geloof dat ik ongeveer 3kwart over de avond heb gehad. Eerst een halve portie en toen nog een beetje later. note: laatste keer paddo's daarvoor was anderhalf jaar terug (werkt denk ik ook mee) en ik was al in een superhappy stemming en had er erg zin in (ook erg belangrijk)"
"Nee het is geen gelul, maar je kunt wiet/hash verkruimelen in melk of chocomelk of in thee met melk en opdrinken!. Moet melk zijn anders pis je het zo weer uit..."
"Onder invloed van mdma kben zo zacht als n wolk! Voel dan!! kvoel me zo wollig, wollig, wollig! Alles is wollig geloof me, ik ben dan wel onder invloed van mdma, maar ik meen alles wat ik zeg, als ik nuchter ben zeg ik t gewoon wat anders n"
"Thanks, zijn nuttige reacties! Ga zeker ff rondsnuffelen samen met wat vrienden. In iedergeval wil ik bij mijn vriendin blijven totdat het snoepie is ingeslagen, elkaar een beetje in de gaten houden. Enneh tja, wat als je moet kotsen! Whaha, kheb daar nog wel ns last van... Ik bedoel, dan sta je daar in die menigte, "excuse me dat moest er ff uit " Dat feesten gaat wel goed komen denk ik met of zonder"