Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"-Techno ( len faki , spacid) => klinkt echt 150x beter , en duisterder op een echt techno feestje -acid ( gasmask,epidemic,acidolido,cynogen,.....) -minimal -core (duh )"
"Ik ga het ook proberen ;D , lijkt me wel raar dat daarmee ook het waterig speeksel-"probleempje" opgelost zou zijn, maar zeker het proberen waard!"
"hallo , Ik en een vriend hebben ons samen 1 g Pasta gekocht. We hadden gehoord dat je er namelijk goed van kan studeren ( met beperkt gebruik). Toch wou ik hier nog even vragen of het effectief ook zo is , dat je er beter van kan studeren? Heeft iemand hier ervaringen mee? wat is dan ongeveer de juiste hoeveelheid? ( voor een niet speed gebruiker , dit zou de eerste keer speed zijn.)"
"25tolife zei: Heb daar geen ervaring mee, wel met MDMA en ik daardoor tijdens de 'trip' alles wist, maar bij de test zelf er niet veel van bakte helaas Klik om te vergroten... grappig dat je dat zegt ik herrinner me nog uit het middelbaar dat mijn leerkracht natuurkunde exact hetzelfde heeft gehad als jij NU, ik heb de speed getest om te studeren ; Niet veel ... 1 lijn verdeeld in 3 , verspreid over de dag. Het werkt wel ... maar rilatine toch beter om te studeren ( denk ik ) ... Ik onthoude precies wel alles beter , en sneller Het is een beetje een twijfelgeval"
"Gisteren op een feestje had ik 1,5 andorids , 0,5 blauwe defqon en deed ik 1 grote ballon lach gast ( komende uit een enorme fles) samen met 3 vrienden en nog wat vrienden die geen lachgas deden. We gingen ergens buiten op een chille plek; een parkje , op een soort van betonblok gezeten waar je kon liggen/zitten) , en we begonnen te inhaleren. Toen werd alles enorm raar. Alles rondom me verdween , en ik kwam ergens op een baan/weg terecht met bomen langs de kant van de weg , zittend in een tent , helemaal alleen , te staren naar een volle maan ... en hoorde een vrouwelijke stem iets zeggen ( met een echo) ( er was wel een meisje bij ,die geen lachgas deed) een minuutje later begon ik weer geluid te horen van de " normale omgeving" waar ik zat , en van de mensen rondom me. kon even niet geloven wat er net gebeurt was , en zat te denken van wtf kan je hoofd met je doen? stiekem vond ik dit wel leuk ( omdat het goed kwam) , maar tijdens de " trip" zat ik toch met de gedachte : wat als dit niet meer goedkomt? denk ik? ben niet zeker of ik dit tijdens of net erna dacht..."
"Nathaniel zei: Nice reply Svali, ik ben weer wat wijzer Waar het me echter om ging is 'ik'. Zolang er hoe dan ook bevestiging is dat 'ik' bestaat, in wat voor wereld dan ook, al dansen paarse olifanten de chachacha op een slagroomtaart in een universum waar water brand, zolang 'ik' het waarneemt,ondergaat,ervaart, is er eigenlijk niks om je zorgen over te maken. Weer terug naar de vraag van Gregory: Wat als dit nooit meer goedkomt? Tja, wat dan. Een leven op de longstay van je lokale psychiatrische inrichting. Anti-psychotica, kalmeringsmiddelen en wie weet wat nog meer aan geautoriseerde drugs bij je ontbijt, lunch, avondeten en elk ander moment dat de begeleiders/verzorgers het nodig achtten. Waarom vraag je dit eigenlijk Gregory? Angst? Nieuwsgierigheid? Klik om te vergroten... misschien uit beide redenen? Ja ik vond het wel wat raar, maar tegelijkertijd werd ik ook nieuwsgierig , en stond ik versteld van wat er allemaal KAN . Best intressante replies , waar leren jullie dit?"
"volledig akkoord met alles =) Goa is wel degelijk ook een leidraad van de trip , tgeeft ups en downs... Het leek een strijd tegen de nacht.... tot de zon opkwam. Op de dikke drops van de goa voelde het aan alsof je eerst van de aarde werd gevist , en dan met een vishaakje boven de aarde zweefde , om dan neer te vallen me de kracht van een atoombom..... en jij die golf werd die niet te stoppen was .... alle prikelingen die je hebt MOET je uiten , en je danst gewoon enorm gek ... maar tvoelt zooo natuurlijk en goed aan De trip valt te beschrijven als ... ja verschillende golven die opkomen , allemaal deurtjes die openen in je hoofd.... en net voor een andere deurtje opent heb je 10 minuten pauze, voor het weer begint op een andere manier. Voor het podium werd het een soort van stroom waar je niet anders kon doen dan meegeleid worden , tot een ander deurtje opent. Die chinese dame waar hij het over had... die miste ik echt wanneer ze er niet was... ze maakte een soort van kefferend hondje geluid .... maar paste gewoon echt in de muziek Net voor de drops... tklinkte als "AJ AJ AJ JAAAAAAAA WUP". Ze straalde idd warmte uit ... en ja ze moest er gewoon zijn! De gedachtetunnels vond ik net het meest leuke , en intensieve deel van de trip.... je stelt alles in vraag... na een tijd stel je zelfs de vraag waarom je alles in vraag stelt ..... uiteindelijk geef je op en begin je meer en meer te dansen..... hoe je ook wilt....en wlke gekke geluiden je wilt maken ook ook denk ik dat iemand met parfum had gespoten.... want iets rook toch zo ENORM lekker toen ik aan het dansen was , maar echt ZO ZO lekker... khad nog nooit zo iets lekker geroken De lasers creëerden idd een eigen universum .... en wanneer je danste voelde het alsof je energie kon doorsturen ,naar iets via je handen .... een soort van DNA vorm .... maar dan in megapixels....en vanalle kleuren De comedown was dan weer ietsjes enger bij mij.... na de joint nog een enorme lachkick gehad met Joa.. we hoorden gewoon ALLEBIJ TEGELIJKERTIJD het MEEST RANDOM WOORD ooit in de geschiedenis van de mensheid : "Pechampetitjoe".... Dit was nog leuk... en de bossen leken net te bewegen als die psychedlic doeken .... Maar toen we gingen "slapen" in de tent.... lukte het mij gewoon niet om in slaap te dommelen .... ik heb enorm veel bang van spinnen... en op de tent stond gewoon ECHT een spin gedrukt..... op het dak van de tent.... Toen ik men ogen sloot ... zag ik nog steeds patronen door elkaar , en in elkaar lopen... op de beat van de muziek..... ik KON gewoon niet slapen..... Na een tijd werd het een beetje beangstigend... en voelde het aan alsof ik hartkloppingen kreeg...Maar dat was niet zo... het was gewoon de muziek....ik voelde gewoon de BPM in men aderen .....uiteindelijk me eens rechtgezet.... en toen werd ik precies helemaal nuchter... tot ik weer mijn ogen sloot.... uiteindelijk na een uurtje ( zo lang leek het toch) toch in slaap gevallen =) Ik heb het ZEKER niet ervaren als een bad trip... ik vond het Enorm gek , en Goed! Ik hield er altijd mijn hoofdje wel bij ... of probeerde dat toch. En ben ook ERG blij dat ik het gedaan heb met Joa =) Nu snap ik ook wel die dingen van "power of the mind" want het is ook zo een krachtig ding!"
"MSS ook even vermelden.... dit was onze eerste keer LSD We dachten dat we LSD hadden op Nova's incident... bleek het gewoon DOB te zijn... Daar waren we dan ook teleurgesteld! Maar hier waren we gewoon verwonderd! Idd we did it completely buiten de regels van het boekje.... It had to be said.... be we don't regret it."
"Belgisch Dialect : Tsjakkers of sjtelsel. =D"
"klinkt niet als LSD, zoals hierboven gezegt. En om even op de post van hierboven te reageren..... wat vind jij van closed eye visuals... want ik vond het namelijk een beetje onderdrukkend.... maar leuk....en scary tesamen"