Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTe weinig Tijd Voor te herstellem.

Te weinig Tijd Voor te herstellem.

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
r
rubbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, Ik ben hier nieuw op het forum

Ik heb op bassleader ( 12-05-2012 ) Xtc Voor het laatst gebruikt.
Ik wil graag op Last World ook gaan gebruiken en dat is op ( 7-07-2012 )
Op zich is het tot nu toe allemaal mogelijk maar nu komt het op ( 21-07-2012 ) is Dominator waar ik graag lekker hard wil gaan van de pillen omdat dat een te gek feest is!
Maar op 10/11/12 Augustus is alweer de quontinent waar ik ook hard op wil gaan
Stel ik zou het op alle 3 de feesten gebruiken dan voel ik op de quontinent helemaal niks meer of Is 2 weekjes kan dat wel voor een keertje om er tussen te houden?
r
rubbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat word wel moeilijk om niks te gebruiken op zulke dikke feesten haha :P

Moet er echt even heel goed over gaan nadenken op welke feesten wel en niet.
Werkten ze maar voor altijd haha
A
AgeOfLoveLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja, heel de zomer gaan er zalige festivals zijn. Ik ga ook naar min of meer dezelfde festivals en van mij is het nu geleden van eind mei. Ik wacht tot begin augustus voor het beste effect. Op de andere feestjes neem ik niets maar ga me zeker ook amuseren en een stuk gezonder voor je hersentjes :wink:

Nu, tis jouw lichaam maar er is een reden waarom men aanraadt om er een flinke periode tussen te laten. Het superhappy/love gevoel en uiteraard ook schade aan je serotinesysteem.

hf!
g
gregory94Lid
01-01-2024, 00:00
#4
rubbertje zei:
Dat word wel moeilijk om niks te gebruiken op zulke dikke feesten haha :P

Moet er echt even heel goed over gaan nadenken op welke feesten wel en niet.
Werkten ze maar voor altijd haha
Klik om te vergroten...

Wanneer feestjes niet meer leuk worden zonder XTC... Das een teken dat het fout begint te gaan :wink:
ik zou zeggen , skip enkele keren xtc , en de laatste datum kan je dan eventueel nog een keertje doen :tongueout: , maar dan ook weer geen 3 dagen na elkaar ... dus mss de datum ervoor? =p ( dus niet the qontinent.)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."