Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"MR_CHIP zei: zoals gezegd die zorgmachtiging is ongeldig en dus vervalst dit is bevestigd door advocaat en ik heb begeleiding nodig je kan niet van me verwachten dat ik daar naar elk ding heen ging zonder dat begeleiding daar zelfs maar aanwezig was en geen contact meer met moeder zal nooit en te nimmer gebeuren het is en blijft me moeder en iedereen die eist dat ik al het contact vebreekt kan echt het heen en weer krijgen Klik om te vergroten... Vervalst btw"
"Stop helemaal met porno. Heeft geen enkel positief effect op jouw herstel en geen enkel positief effect in het algemeen."
"Torchic zei: Porno kijken kan hartstikke gezond zijn en zorgt voor ontspanning dus ik vraag me af waarom het volgens jou geen enkel positief effect zou hebben in het algemeen? Ik snap wel dat als je een verleden hebt met stimfappen het nu (tijdelijk) niet handig is om te kijken. Klik om te vergroten... Oneens. Porno heeft een vernietigende werking op het (ontwikkelende) brein van met name jongemannen. Het heeft negatieve seksuele, psychische en sociale consequenties en zou wat mij betreft dezelfde legal status als de verboden middelen op de opiumlijst moeten krijgen."
"De pen is van je zus zei: Eens dat porno de hersenen verneukt. De opiumlijst slaat nergens op. Paddo's illegaal terwijl truffels legaal zijn en ze dezelfde werkzame stof hebben psilocybine. Alcohol gelegaliseerd terwijl het in hetzelfde rijtje van heroine en cocaine staat. Wordt gewoon dik geld opgepakt door de overheid. Dat N,N-Dimethyltryptamine en LSD illegaal is schandalig het beleid word gemaakt door mensen die helemaal geen verstand hebben van geestverruimende middelen. Kijk al eens hoeveel mensen verslaafd worden gemaakt door hun eigen huisarts de farmaceutische industrie pakt dik geld op verslaafde mensen. Terwijl geestverruimende middelen die kunnen helpen met verslaving, depressie en trauma verwerking onder het zelfde kopje worden gegooid als heroine en cocaine. Klik om te vergroten... Niet letterlijk op de opiumlijst maar een algemeen verbod. Het riedeltje over dat alcohol en heroïne even schadelijk zouden zijn is natuurlijk totale onzin en een valse vergelijking. Vergelijk de levensstandaard en levensverwachting van een gemiddelde alcohol gebruiker en een gemiddelde heroïne gebruiker en je krijgt een aanzienlijk realistischer beeld van de schadelijkheid van beide middelen."
"MR_CHIP zei: ik ga eerlijk met jullie zijn dit weekend ga ik gebruiken ik ga het niet te gek maken en zal af en toe updates hier plaatsten , omdat ik ergens denk dat dat me goed lijkt/doet reden elke dag dag in dag uit zelfmoordgedachtes hebben ik ga speed met mdphp (pas later eerst de speed om wat rustiger te worden in me hoofd en dan later mezelf laten gaan qua porno/gamen) gebruiken in kleine doseringen (er zijn 2 mede mensen bij me die me ook af en toe in de gaten houden ) Klik om te vergroten... Dit is de verslaving die spreekt. Je bent deze, in het nog niet zo verre verleden bewezen, slechte beslissing aan het rationaliseren. Denk aan de consequenties die deze beslissing voor jouw herstel gaat hebben. Je wordt weer teruggeworpen naar het nulpunt en je (zelf)vertrouwen loopt een enorme deuk op. De fysieke en psychische kater van de combinatie van mdphp en speed zal ook niet mals zijn."
"MR_CHIP zei: dit is onder toezicht van mijn moeder en haar vriend die ook gaan gebruiken Klik om te vergroten... Triest."
"MR_CHIP zei: nee tuurlijk niet maar tis goed zo me lichaam en geest hebben teveel meegemaakt game over , system threat imminent purging all life from system, system overload incoming due to drug overdose Klik om te vergroten... Lees je berichten van de afgelopen weken nog eens terug, louter positief. Je bent jezelf aan het overtuigen van de onvermijdelijkheid en noodzakelijkheid van een terugval door in een slachtofferrol te kruipen, dit is wat een verslaafd brein doet. Trap hier niet in en gooi dat spul weg en zorg dat je niet in de buurt van je moeder en die zogenaamde 'vriend' bent als zij gaan gebruiken."
"MR_CHIP zei: en haar laat vekrachten zelf gezegd , (ik hoop roleplay versie met consent) om dingen te verwerken Klik om te vergroten... Wat is dit voor zieke gedachte?"
"Danny053 zei: Watje ook kan ga is kijken voor je terugval is je gedrag al gaan veranderen. Biijv je bent er weer meer mee bezig ach 1x waarom niet ookkwa gedrag tegenover geliefde. Waarschijnlijk. Want je valt niet zoineens terug als je dit bij elke terug val doet leer je de wat van en ja. Je zal heus npg wel os op je bek gaan Klik om te vergroten... Ik zou het zelf niet beter kunnen verwoorden, chapeau."
"Mevrouw Pløp zei: Goed, voordat ik het topic open gooi het volgende. @gr0yper, @Kaassaus en @Cybertron, wat jullie reden ook moge zijn om van DBBforum naar hier te komen, we gaan hier iets anders met elkaar om dan daar. Jullie hebben genoeg ervaring met @trippymeeuw om te weten hoe hem te triggeren. Die ervaring mogen jullie hier inzetten om dat dus NIET te doen. Zien we dit als moderators wel, dan is het mogelijk direct een enkeltje naar de DF-kerkers. En geloof me, daar valt niks te bodybuilden. Dit geldt ook voor het ongepast met lachsmileys reageren etc. Daarnaast is anonimiteit een groot goed en hebben we een stel heel heerlijke eerlijke leden. Krijgen wij geruchten dat jullie doorlinken naar DBBforum dan is het ook een enkeltje DF-kerkers. Daarnaast lees ik in ieder geval in het bericht van @Cybertron ook een zorg naar @trippymeeuw en een waarschuwing naar ons. Daar wil ik graag even op in gaan. Het patroon wat je omschrijft herkennen wij ook, en dat heb je misschien even terug in het topic ook gelezen. Maar we gaan hier over het algemeen iets voorzichtiger om met mentale kwetsbaarheid: zo zacht als kan, zo hard als moet. Dat is niet zonder reden, DF heeft een vrij brede ledenlijst waar relatief veel mensen met 'een rugzakje' of een kwetsbaarheid tussen zitten. Veel van ons weten een balans te vinden in afstand houden maar wel een helpende hand uitsteken. Soms ga je daarin even over je eigen grenzen (dan is een tijdje op negeer zetten een prima optie) en soms ga je even op je bek. Ook dat is dan vooral een leerpunt voor jezelf: niet meer kwartjes ergens ingooien dan dat je er over hebt. Zolang er geen forumregels overtreden worden (of in een enkel geval iemand zichzelf compleet onmogelijk maakt zonder de forumregels te overtreden) is iedereen hier welkom. Tot slot voor @trippymeeuw : ik hoop dat je in therapie écht gaat werken aan de irritatiepunten die er blijkbaar op DBB ook al waren en nu weer: je onzekerheid, het continu in de slachtofferrol duiken, het continu het ene zeggen en het andere doen, het hoog van de toren blazen en niets waarmaken. En je enorm snel aangevallen voelen. Je maakt je leven daar echt zelf ontzettend moeilijk en instabiel mee, en met de 'easy way out' die je voor jezelf hebt gecreëerd (waar ik het in een eerdere post over had, lees maar terug) maak je het nog makkelijker in die slachtofferrol te duiken. En geloof me, er echt voor gaan in therapie betekent dat je soms even 0% vertrouwen hebt in je therapeut(en), dat je ze soms heeul graag even met hun hoofd tegen de muur zou tikken, dat je soms het allerliefste weg zou lopen. En dat dan uiteindelijk blijkt dat ze gewoon gelijk hadden en dat je precies die dingen nodig had om bij de basis van het probleem te komen. En dan voelt het of je met 50km/h op het asfalt van je mountainbike geflikkerd bent en heel je lijf open ligt. Therapie, ontwikkeling en herstel zijn bij momenten gewoon heel kut, heel pijnlijk en heel, heel lelijk. En juist dan moet je doorzetten. No pain no gain! En als iemand je boos maakt of irriteert, gebruik dat dan als spiegel: wat vertelt dat gevoel jou over jezelf? En wat kun je daarmee? Dat brengt je tien keer meer dan de aanval inzetten en gaan lopen schelden en dreigen (dat brengt je vooral tijd in de DF-kerkers). Tijd om het topic weer te openen! Wees gegroet, Uw halfslachtig 'vakantie'vierende mod. Bekijk bijlage 52739 Klik om te vergroten... Ben in mijn hele leven nog niet op een bodybuild forum geweest, Ik ben tonnetje rond."