Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Niet doen! Toen ik laatst een flinke omelette (eieren bevatten veel tryptofaan) op had, zo'n 24 uur na meth gebruik gaf dat me nog borderline serotonine syndroom-achtige symptomen. Nu is meth natuurlijk geen MDMA, maar ik zou het er echt niet op wagen."
"Als het puur om de seks en het orgasme gaat dan is er niets wat kan tippen aan methamphetamine imo. Meth is wel zeer verslavend en ook neurotoxisch, dus je moet er heel goed mee oppassen. Als je wat meer het love-gevoel wilt hebben kun je beter kijken naar iets als 2C-B of 5-MeO-MiPT."
"Ik heb op het internet verschillende verhalen gelezen dat noopept voor hun het "magische" weer terugbracht. Je zou daar eventueel naar kunnen kijken."
"Tja, dat is een lastige situatie. Mijn ouders zijn ook heel erg anti drugs en ik heb zelf ook geen idee hoe ik het ooit aan ze zou moeten uitleggen. Nu is mijn situatie wel iets anders dat ik vrij regelmatig verschillende soorten drugs gebruik waardoor dat eerder een soort 'junkie vibe' geeft dan af en toe wat XTC gebruik, maar ik kan me dus heel goed voorstellen hoe lastig het is. Ik denk dat je gewoon zo open en eerlijk mogelijk moet zijn. Speel open kaart en probeer niks achter te houden of te verdraaien, want de kans is er dat ze dit alsnog zullen horen van de ouders van je vriend. Het vervelende is dat je minderjarig bent en waarschijnlijk dus nog thuis woont, dus er bestaat een kans dat je straf oid gaat krijgen, lijkt me. Dat is natuurlijk erg vervelend, net als dat je moeder waarschijnlijk boos/teleurgesteld/verdrietig gaat zijn en het vertrouwen waarschijnlijk ook geschaad is, maar dat was een risico dat je nam door in het geheim XTC te gebruiken. Overigens vind ik het ook best wel naaistreek van de ouders van je vriend om het nu met jouw ouders te gaan bespreken. Ergens begrijp ik het wel, maar ik keur het wel heel erg af."
"Van Psychonaut wiki: Omberacetam (also known as GVS-111 and noopept[1]) is a nootropic substance of the racetam class. Omberacetam is promoted and prescribed in Russia and neighbouring countries as a nootropic with neuroprotective properties. Omberacetam is easily accessible through the use of online vendors as a legal dietary supplement in the U.S. and as a medication in other countries. It is growing in popularity due to its effectiveness as a cognitive enhancing compound and because its active dose range is between 10 and 30 mg, which is much lower than compounds that offer similar effects such as the racetams. When compared to the traditional racetams, omberacetam has been found to be, according to studies, 1000 times more potent than the prototypical racetam drug, piracetam. As a peptide, the oral bioavailability is very low. Insufflation and sublingual administration are sometimes preferred because its absolute bioaccessibility is on average 10%.[2] To supplement omberacetam, it is recommended to take 10 – 30 mg once a day for up to 56 days at a time with extended breaks in between each period of usage. Klik om te vergroten... Behalve dat het het je brein beschermt (het is een best sterke antioxidant) en je geheugen wat zou verbeteren, werkt het ook (heel) licht stimulerend, - motiverend en - angstremmend. Ook kunnen kleuren net wat helderder lijken en verhoogt het je cognitieve vaardigheden tijdelijk een beetje. Een hoop verschillende reports geven aan dat noopept in combinatie met psychedelica de ervaring behoorlijk kan versterken, terwijl het bij disso's de ervaring juist een stuk lichter maakt (een beetje zoals benzo's dat bij psychedelica doen). Ik heb het zelf ook in combinatie met 2C-C en 3-MeO-PCE gebruikt en had dezelfde ervaringen. Ik heb het ook een keer gebruikt in combinatie met 5-APB en vond die ervaring ook net wat intenser en beter dan zonder."
"De Dunne zei: Thanks maar WAT is het en wat zijn de ingrediënten? Klik om te vergroten... Noopept is gewoon één molecuul en heeft dan ook verder geen ingrediënten, tenzij je het in pil-vorm hebt, dan zal er nog wel wat vulmiddel bij zitten denk ik, hetzelde zou ook mogelijk zijn als jet het in een capsule hebt, al ga ik daar niet vanuit. De officiële IUPAC naam is: N-phenylacetyl-L-prolylglycine ethyl ester. Het molecuul is een synthetische peptide. Een peptide is een molecuul dat bestaat uit een klein aantal aminozuren die met elkaar verbonden zijn door peptidebindingen. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Dit is de structuurformule van Noopept."
"Amfitamientje Power zei: Oh interresant. Kan je nog meer vertellen over noopep gomega? Het spul wordt aangeprezen als alleen maar goed. Zitten er ook schadelijke effecten aan het gebruik van noopep? Kan het in combinatie met speed gebruikt worden? Ik heb zonet 10 gram van dat spul besteld. Klik om te vergroten... Schadelijke effecten zijn er niet of amper voor zover bekend. Wel kan het bij sommige tot wat hoofdpijn of brainfog leiden (heb ik zelf nooit gehad iig), maar dat kun je voor een groot deel verhelpen door Choline supplementen erbij te pakken (die hoofdpijn komt namelijk doordat jouw acetylcholine uitgeput is/raakt). Eigeel bevat trouwens ook echt een flinke hoeveelheid Choline, dus je zou ook gewoon een (extra) eitje kunnen pakken. Voor memory improvement, wat meer een lange-termijn effect is, moet je elke dag tussen de 10-30mg innemen, maar dit moest je niet langer dan 1-2 maanden aaneengesloten doen, just to be safe. Daarna moet je dus een paar weken wachten voor je er weer dagelijks aan kunt gaan. Over de combinatie met speed kon ik niet heel veel vinden, maar de reports verschilde nogal wat. Sommige vonden de combinatie erg fijn, terwijl andere het wat minder prettig vonden. Als je gaat combineren dan zou ik de dosissen iig redelijk laag houden de eerste keer, om te kijken hoe je daar op reageert."
"Revolutionair zei: Er zijn dus meer mensen verslaafd aan gamen dan aan ghb! Klik om te vergroten... Er zijn dan ook véél meer mensen die gamen dan die GHB gebruiken he... Anyway, ik snap best dat GHB gebruiken niet per se verslavend hoeft te zijn, maar de verhalen die ik hoor en lees over het afkicken van GHB zijn zeker niet niks. Kijk maar naar Toontje's verhaal hier op het forum. Ook is het risico op overdosering relatief groot bij GHB. Dat mensen zich na zo'n "GHB slaapje" weer goed voelen is wel logisch aangezien GHB een paar uur na inname zorgt voor een toenamen in je dopamine. Echter wil dit niet zeggen dat er geen (blijvende) schade is opgelopen. Ik snap dan ook heel goed waarom Gang het niet heel verstandig vindt om GHB aan te raden. Ik begrijp het best, zeker aangezien de meesten er in de comments allemaal vrij luchtig over deden. Een waarschuwing (of het afraden) is in dat opzicht dan wel op zijn plek. Ik hoef hier maar het woord "Meth" te laten vallen en ik krijg binnen 5 minuten 3 mensen die mij even de les gaan leren hoe slecht het wel niet is en het gebruik absoluut afraden. Dat is ook wel begrijpelijk, want methamphetamine is ook een erg risicovolle drug, zowel door de kans op (blijvende) schade en door de kans op een verslaving. Maar als mensen het dan over andere drugs hebben die ook redelijk risicovol zijn, zoals bijvoorbeeld GHB of Coke, dan lijkt het soms wel alsof niemand er iets negatiefs over mag zeggen. Een beetje krom vind ik dat wel, maarja. (Waarschijnlijk komt dat omdat die drugs over het algemeen meer sociaal geaccepteerd zijn in Nederland.)"
"aMT, 4-MMC, a-PVP, 2C-I, DMT en 6-TMA lijken mij wel erg interessant, jammer dat de meeste (bijna) niet meer te vinden zijn"
"Ik zou het eerlijk gezegd niet doen als ik jou was. Als je nu, na het één keer gebruikt te hebben, al begint met het negeren van de 3 maanden regel, dan is de kans groot dat je je daar in het vervolg ook minder makkelijk aan gaat houden. Zoals benzzzy ook al zegt, er is elk weekend wel wat leuks te doen en dan blijf je maar aan de gang. Voor de meeste serotonerge drugs zou het nog niet per se een ramp zijn, maar een van de metabolieten van MDMA inhibeert de productie van serotonine, waardoor het bij MDMA een stuk langer duurt voordat je serotonine voorraad weer is aangevuld. Dat is ook een van de redenen waardoor je bij MDMA makkelijker last van een kater of dinsdag-dip krijgt dan van andere entactogenen zoals bijvoorbeeld mephedrone."