Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuwe drugs om te proberen

Nieuwe drugs om te proberen

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo DF-Gang

Ik heb net een topic gemaakt over psychedelica, maar ik zit met nog een vraag; (Hierna zijn jullie van mijn vragen af!!)

De meeste weekenden spreek ik met een vaste groepje vrienden af waarin veel drugs gebruikt wordt. Wij kennen elkaar allemaal uit de buurt en van de basisschool vroeger. Als groep vinden we het leuk om samen drugs te gebruiken en met de juiste drugs versterkt het de relaties tussen elkaar ook.

De laatste tijd hebben wij als groep veel 3-MMC gebruikt (lees: misbruikt). Wij zijn nu opzoek naar een 3-MMC vervanger om ons serotoninepeil weer een kans te geven om zich te herstellen na een lange periode van gebruik en wij vinden het belangrijk om niet bij een drugs te blijven hangen (niet elke keer dezelfde drugs maar we wisselen een soort van door met uppers), zodat de verslavingskans minder wordt.

Wat is een goede drugs die in groepsvorming ontzettend leuk is om te gebruiken en;
- praatkicks geeft
- liefst niet op serotonine werkt ( is niet noodzakelijk)
- euforie geeft
- lichamelijk niet duidelijk te zien dat er drugs gebruikt is.

Ik hoor graag van jullie!

En slaaplekker voor dieven die mijn topic nu nog lezen!
j
jessy2000Lid
01-01-2024, 00:00
#2
DMT of moonrocks ga ik lekker los op weekends
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#3
420.038 zei:
De laatste tijd hebben wij als groep veel 3-MMC gebruikt (lees: misbruikt). Wij zijn nu opzoek naar een 3-MMC vervanger om ons serotoninepeil weer een kans te geven om zich te herstellen na een lange periode van gebruik en wij vinden het belangrijk om niet bij een drugs te blijven hangen (niet elke keer dezelfde drugs maar we wisselen een soort van door met uppers), zodat de verslavingskans minder wordt.
Klik om te vergroten...
Iets zegt me dat je ook die alternatieve upper veel te vaak gaat gebruiken. Als je een upper verantwoord gebruikt, dus maximaal eens in de drie maanden, is er van een verslavingsrisico helemaal geen sprake.

Misschien kun je de uppers beter helemaal laten staan.

Als alternatief misschien eens een lage dosering 1p-LSD proberen? Dat is geen serotonineslurper, en voldoet ook aardig aan je overige wensen. Dan is het ook niet zo bezwaarlijk om het wat vaker te gebruiken dan eens in de drie maanden.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#4
2CB is wat jullie zoeken,
Een minder dwingend XTC-gevoel samen
met wat lichte psychedelische effecten waarbij je nog zeer sociaal blijft.
g
gomegaLid
01-01-2024, 00:00
#5
De 2C-x familie is hier een goede optie zolang je de dosis laag houdt, anders heb je de kans dat 't te trippy gaat worden, of het moet zijn dat je dat geen probleem vindt.

5-MeO-MiPT als je de dosis laag houdt, anders wordt het ook weer te trippy.

Een lage dosis van een 3-MeO-PCx is ook een optie, zeker omdat die over het algemeen wat manischer en minder dissociërend zijn dan de meeste dissos. Let wel dat de dosis bij deze stoffen erg nauw komt.

Gewoon (meth)amfetamine kan ook natuurlijk, al werken deze natuurlijk wel enigszins op je serotonine.

Kratom is ook nog een mogelijkheid zolang je de juiste strain hebt. Het is niet per se heel euforisch, maar geeft je wel een prima roes.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
gomega zei:
Gewoon (meth)amfetamine kan ook natuurlijk, al werken deze natuurlijk wel enigszins op je serotonine.
Klik om te vergroten...

Deze zeer verslavende drugs aanraden aan iemand die al geen maat kan houden met 3mmc.. why??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."