Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het zou me wel lukken, maar waarom zou ik? :P"
"Was echt geslaagd, ik was zooo verliefd op die jongen en hij op mij. Heb ook een relatie met hem gekregen."
"Ik heb met mijn zusje een goede band. Met mijn broer helemaal niet. Met mijn ouders ook niet echt, heel soms wel."
"Wat vind je de lekkerste wijn?"
"Niet echt de tieves ingezopen, met vrienden drinken is leuker."