Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, ik gebruik dagelijks vloeikes eerst portie is iets van een 6 Ã 7 ml voor te beginnen en dan nog is een portie van 5ml en zo kom ik mijn avond door!! En in het weekend loopt dat al vlug op tot 25Ã 30 ml maar dat is dan wel van een uur of 8 tot 7 uur smorgens!! En je bouwt echt wel op!! maar heb nog nooit geen problemen gehad met men nieren of iets anders! groete"
"hier in belgié ging ik naar een disco club 48 samen met een vriend van mij! die vriend van mij had juist een flugel van mij gekocht! en hij verkocht een buisje aan een vriendin en hij gaf dat aan haar! en zij werdt er mee gepakt door de uitbater!! en zij verklikt hem!! en moest de dealer aanduiden!! en ineens moesten ik en mijn maat mee komen voor een controle! ik had nog 4 flugels op zak en 2 buisjes en een zakje pillen met een kleine 20 stuks in! En ja hoor politie erbij geboeid mee naar de buro! daar een 6 uur vast gezeten te hebben kwam de recherche ons halen en werden we ondervraagt!! na heel die zever!! kwam die recherche ineens af en zei hij stapt mor in den auto!! ikke och zot jullie doen ons naar huis of watte! die wout kijk achterom en zij neenee we gaan een drugs hond halen en een huis zoeking doen en u auto controleren!! ikke in paniek!! den hond in mijn wagen alles ondersteboven gehaald!! ik dacht nu hang ik zeker daar lagen nog een 14 flugels in en een gram of 9 weed!! maar de vloei hebben ze niet gevonden lag onder mijn reserve wiel van de wagen! ikke al content! en dan reden we naar mijn vriend thuis die had nog wa chit liggen hij die direct afgegeven en was in orde!! hij mocht gewoon thuisblijven!! dan naar mijn thuis!! ik wist toch dak mocht brommen!! bij mij thuis aangekomen mijn vriendin die van niks wist niet dat ik dealde en niet dat ik gebruikte!! die recherche naar binnen met die hond!! En jawel ze vonden alles 7gr speed, 3 gr coke, 17gr mdma cristallen, 4 liter gbl, kwart liter vers gemaakte ghb, en 6 kartonnetjes en een hoop casch geld verstopt in men openhaard!! die recherche tegen mij ziet er niet te best uit voor u mateke! dan hebben ze me naar het justitie paleis gebracht en moest voorkomen en mocht ik naar de begijnestraat!! heb 2.5 maand gezeten en ben vrij gekomen door een procedure fout!! en sinds die dag en nacht verkoop ik niks meer heb men lesje wel geleerd want daar zitten is echt geen lachertje! en oke het geld loopt binnen als een sneltrein maar het is het tenslotte allemaal ni waart! ik was alles kwijt, mijn werk, mijn huis mijn vriendin en mijn familie! dus bezin voor dat je begint!!! geld maakt ni gelukkig!! groete"
"ja het probleem is woon in belgie he! dus teste gaat moeilijk!! maar als ik het heb dan zet ik hier een fototje! merci al he mannen!!! groete"
"het wordt verkocht in een flugel flesje omdat je dan ineens 4 porties in een keer hebt want dan kost het 15€ in plaats van 5€ per buisje... en van de ghb die ik gebruik heb ik maar 1 buisje nodig om helemaal woezy te zijn... lekkere dikke... dan weet je dat je goeie hebt.... en bij ons wordt het nog in kabouters verkocht ook... dat is 50ml...! dat is ideaal... en dat voor 30€... dus daarom flugel... in tilburg in de xeno daar kennen ze het toch ook zo... groete"
"mijn vraag is is het verstandig of niet en heoveel mag ik daar van nemen? en hoe lang duurt het? en geef een beschrijf van haet gevoel? bedankt op voorhand"
"heb hem nog niet maar is in aankomst!! die kerel zegt toch dat het vloeibare lsd is! en het zou blauw van kleur zijn en hij doed het in een flugel groete"