Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Soenda indoor daarna after bij club basis Soenda outdoor Thuishaven By the creek Smeerboel Hopelijk nog een keer Rotterdam Rave, Unpolished of Intercell"
"Goedenavond iedereen! Zaterdag is het eindelijk weer zover ik kan weer naar een festival! Ik ben hier van plan om XTC en MDMA likjes te gebruiken. Het festival duurt van 13-23, ik heb hierna alleen een after tot rond 6 uur. Ik ben dan ook van plan om op de after 4mmc te gebruiken. Is dit iets wat jullie kunnen aanraden of zeggen jullie gebruik je XTC een stuk later. Ik hoor graag al jullie adviezen!!! Groetjes, DHR stoofpeer😁"
"Dutchversa1972 zei: Ik zou sowieso een keuze maken. Of xtc of 4mmc en niet na xtc 4mmc gebruiken. Dan ben je daarna echt kapot. Heb het zelf 2x gedaan. Een keer met een nacht doorgaan en een keer overdag. De eerste keer dacht ik dat het kwam door het overslaan van de nacht. De tweede keer was gewoon overdag. Beide keren daarna 13-16 uur geslapen om weer enigszins bij te komen. Dan beter om te kijken naar xtc met later bijnemen ghb of keta. Dat kan uiteraard ook met 3mmc of 4mmc. In geval van beide uppers heerlijk. In ieder geval veel plezier dit weekend! Klik om te vergroten... GHB laat ik persoonlijk sowieso links liggen maar de after is in een club dus ket lijkt me dan minder fijn. Zit ook te kijken of ik nog pep kan regelen eventueel als vervanging van 4m maarja daar moet ik ook nog maar aan zien te komen voor zaterdag…"
"Neo-Shulginist zei: In de nasleep van een stimulant kan het wel fijn zijn om iets van cannabis te nemen. Soms stappen mensen over op een GABA-agonist zoals alcohol of GHB, voor als je de after wat meer uit de hand wil laten lopen. Een disso kan ook wel aardig zijn. Maar neem niet te veel want dan is dat niet meer gezellig. Mijn persoonlijke voorkeur is om na de MDMA altijd wat 2C-B te nemen. Ik vind dat die middelen elkaar heel goed aanvullen. MAAR, 2C-B in de nafase van MDMA zorgt er wel voor dat je wat in jezelf gekeerd raakt. Dus voor een after zou het dan weet niet zo gezellig zijn. Stapelen van stimulerende middelen kan ik afraden. Bij elke dosis die je opnieuw neemt werkt het minder goed en lopen de risico's op. Dat merk je niet alleen aan de kater, maar je kan ook meer last krijgen van ongewenste bijwerkingen. Klik om te vergroten... Bedankt voor jullie adviezen! Ik laat de 4m lekker thuis en ga later aan de XTC, wil wel nog pep proberen dus hou dat nog eventueel achter de hand om later te doen."
"Soenda outdoor 19 mei By the creek 4 juli oranjebloesem of kralingsebos festival Wil dit jaar nog naar BASIS in utrecht Wil ook nog een keer naar thuishaven Iemand nog suggesties voor wat ruigere techno...?"
"Buu zei: Unpolished komend weekend natuurlijk. Harder dan dat wordt de techno niet. Klik om te vergroten... Helaas heel dit weekend werken😢"
"Beste Iedereen, Ik ben net 18 dus gaat voor mij de wereld met festivalleen open, ik ben pas bij soenda indoor geweest en hier voor het eerst op een festival XTC gedaan. Ik heb nu al flink wat festivalletjes/feestjes op mijn planning staan alleen met de regel XTC eens per 3 maanden gebruiken ga ik het niet redden. Mijn lijstje is als volgt: BASIS 9 April Oranjebloesem/kralingsebosfestival 27 april (koningsdag) Soenda Outdoor 23 Mei By the Creek 4 Juli En mogelijk nog meer. Ik heb dus voor het laatst op 22 februari gebruikt dus zou ik met de 3 maanden regel ongeveer weer bij oranjebloesem of kralingsebosfestival XTC kunnen gebruiken. Echter deze vind ik een wat mindere line-up hebben dus zou ik het uitstellen tot Soenda Outdoor. Mijn vriendengroep gaat wel allemaal op koningsdag XTCC gebruiken, ik wil me dus niet echt buiten het groepje zetten. Ik zit er nu dus aan te denken om dan 2C-B te doen, dit heb ik echter nog niet gedaan en wil ik eerst thuis ervaren. Dan is er nog een probleem bij basis wil ik echt hard gaan, dat is namelijk echt een beuk avond alleen ik weet nog niet of ik klaar ben om speed/coke te gebruiken. En dan heb je nog By The Creek dat is naar mijn idee ook wat meer een mellow feestje dus heb ik ook dus ook weer zin in XTC.... Dan houd ik mij aleen niet aan de 3 maanden regel.... Zou dit eenmalig kwaad doen of raden jullie dit af? Hebben jullie nog tips qau andere uppers die ik eventueel zou kunnen gebruiken? Ik wil ook een keer ketamine doen bij een van deze feestjes alleen ik wil het wel eerst nog thuis proberen, ik wil namelijk wel weten hoe heftig de halucinaties zijn. Het lijkt me namelijk wel kut om helemaal te gaan spacen op een feestje waar ik vooral hard wil gaan! Wat zouden jullie adviseren om wel niet te doen? Vriendelijke groeten, Meneer Peer"
"Bedankt voor de tips iedereen! Ik denk dat ik binnenkort maar thuis 2C-B ga proberen en als het goed aanslaat ook bij By The Creek gebruiken. Groetjes, Meneer Peer"
"Aniet_Speed zei: Nou die wereld blijft voorlopig nog wel gesloten..😶 Best wel vaag als k het zo lees.., dit is pas een paar weken geleden gepost, onvoorstelbaar triest toch dat het allemaal niet doorgaat..😟 Crazy world🤯 Klik om te vergroten... Ja echt bizar, hoe snel de wereld kan veranderen he! Baal er echt ontzettend van eerste zomer dat ik naar festivals kan en dan gebeurt dit! Maarja niks aan te doen alleen duimen dat niet de hele festivalindustrie in elkaar zakt!"