#1
Zelf zou ik wat later op de dag beginnen met 1 van de 2, als je al in de middag al begint ben je op de after gesloopt en heb je er misschien geen zin meer in. Bijnemen heeft ook niet meer zoveel zin dan, ook niet als het 4mmc na de MDMA is.
GHB laat ik persoonlijk sowieso links liggen maar de after is in een club dus ket lijkt me dan minder fijn. Zit ook te kijken of ik nog pep kan regelen eventueel als vervanging van 4m maarja daar moet ik ook nog maar aan zien te komen voor zaterdag…Ik zou sowieso een keuze maken. Of xtc of 4mmc en niet na xtc 4mmc gebruiken. Dan ben je daarna echt kapot. Heb het zelf 2x gedaan. Een keer met een nacht doorgaan en een keer overdag. De eerste keer dacht ik dat het kwam door het overslaan van de nacht. De tweede keer was gewoon overdag. Beide keren daarna 13-16 uur geslapen om weer enigszins bij te komen. Dan beter om te kijken naar xtc met later bijnemen ghb of keta. Dat kan uiteraard ook met 3mmc of 4mmc. In geval van beide uppers heerlijk.
In ieder geval veel plezier dit weekend!
Bedankt voor jullie adviezen! Ik laat de 4m lekker thuis en ga later aan de XTC, wil wel nog pep proberen dus hou dat nog eventueel achter de hand om later te doen.In de nasleep van een stimulant kan het wel fijn zijn om iets van cannabis te nemen. Soms stappen mensen over op een GABA-agonist zoals alcohol of GHB, voor als je de after wat meer uit de hand wil laten lopen. Een disso kan ook wel aardig zijn. Maar neem niet te veel want dan is dat niet meer gezellig.
Mijn persoonlijke voorkeur is om na de MDMA altijd wat 2C-B te nemen. Ik vind dat die middelen elkaar heel goed aanvullen. MAAR, 2C-B in de nafase van MDMA zorgt er wel voor dat je wat in jezelf gekeerd raakt. Dus voor een after zou het dan weet niet zo gezellig zijn.
Stapelen van stimulerende middelen kan ik afraden. Bij elke dosis die je opnieuw neemt werkt het minder goed en lopen de risico's op. Dat merk je niet alleen aan de kater, maar je kan ook meer last krijgen van ongewenste bijwerkingen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."