Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Halllo allemaal Ik ben hier hellemaal nieuw..Maar zeker als je veel rookt en al nodig als je opstaat en dan gepiekerd bent omdat je kids hebt en toch wilt roken en erg langzaam op gang gaat , depri , schreeuwen, para, rara gedachtens, misselijk,slechter slapen, donkere oogkringen ect..Is toch allemaal bij mij ...en zeker een verslaving geweest ..Ik ben al vele malen weer terug gevallen ..Komt gewoon dat ik het zo lekker vind ..dat het teveel van het goede is..Iemand die zoveel rookt, weet wel dat je de helle dag in een bepaalt roes bent..Hoe meer je slaapt voel je zeker beter, maar niet met veranded woordelijkheid hebben als je kinderen hebt bijv. Pfff ik ben nu al 6 dagen aan de gang en is geen pretje vandaag maar niet gerookt heb wel het ergste gehad, maar nog niet hellemaal..Zal vanavond zeker rot slapen en dan snacht dat bange gevoel in je en dan weer zweten ... Is er iemand die dit ook heeft me gemaakt....????"
"allemaal Ik ben hier hellemaal nieuw..Maar zeker als je veel rookt en al nodig als je opstaat en dan gepiekerd bent omdat je kids hebt en toch wilt roken en erg langzaam op gang gaat , depri , schreeuwen, para, rara gedachtens, misselijk,slechter slapen, donkere oogkringen ect..Is toch allemaal bij mij ...en zeker een verslaving geweest ..Ik ben al vele malen weer terug gevallen ..Komt gewoon dat ik het zo lekker vind ..dat het teveel van het goede is..Iemand die zoveel rookt, weet wel dat je de helle dag in een bepaalt roes bent..Hoe meer je slaapt voel je zeker beter, maar niet met veranded woordelijkheid hebben als je kinderen hebt bijv. Pfff ik ben nu al 6 dagen aan de gang en is geen pretje vandaag maar niet gerookt heb wel het ergste gehad, maar nog niet hellemaal..Zal vanavond zeker rot slapen en dan snacht dat bange gevoel in je en dan weer zweten ... Is er iemand die dit ook heeft me gemaakt....????"
"Hallo allemaal Ik ben hier hellemaal nieuw..Maar zeker als je veel rookt en al nodig als je opstaat en dan gepiekerd bent omdat je kids hebt en toch wilt roken en erg langzaam op gang gaat , depri , schreeuwen, para, rara gedachtens, misselijk,slechter slapen, donkere oogkringen ect..Is toch allemaal bij mij ...en zeker een verslaving geweest ..Ik ben al vele malen weer terug gevallen ..Komt gewoon dat ik het zo lekker vind ..dat het teveel van het goede is..Iemand die zoveel rookt, weet wel dat je de helle dag in een bepaalt roes bent..Hoe meer je slaapt voel je zeker beter, maar niet met veranded woordelijkheid hebben als je kinderen hebt bijv. Pfff ik ben nu al 6 dagen aan de gang en is geen pretje vandaag maar niet gerookt heb wel het ergste gehad, maar nog niet hellemaal..Zal vanavond zeker rot slapen en dan snacht dat bange gevoel in je en dan weer zweten ... Is er iemand die dit ook heeft me gemaakt....????"