Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"geflipt zei: Groene facebookjes. All-time favorite!!! *Knip mg dacht ik. Vind ze niet meer. Heb er nog 3. Kom ik wel 3 jaar mee toe... Bekijk bijlage 13060 Klik om te vergroten... Ken je ze, gympie!? Superpillen, toch ?"
"Gympie zei: nee, die ken ik ( nog ) niet! π kheb wel een speciale band met groene pillen.. kzal morgen een foto maken van m'n groene bommetjes.. en rode.. vroeger zelf donkergroene..( kroontjes?..bizar dat ik die juist vergeten ben π€ ) tabletten verkocht. Klik om te vergroten... Moet ik dit rapporteren! π±π€£"
"Jezus, zelfs een milde vorm laat zich 24 tot 72 uur lang kennen! Hoe moet ik dit morgen aan mijn moeder zeggen? 'Hey mams, ik heb dus momenteel het serotoninensyndroom...' Nee, dat lukt me niet..."
"Man! man, zo zweten! Nooit meegemaakt. Tijd voor iets fris en besuikerd"
"Eten, drinken en benzo's nemen dus..."
"nog maar eens 5mg lorazepam. Het mag stilaan gaan stoppen nu..."
"Wow, het lijkt al veel langer dan het is... Als er iets fout gaat lijkt de tijd te vertragen... Kom ik hier ooit weer vanaf? Wederom toch wat bang. Rustig blijven lukt anders wel prima!! βΊοΈ"
"Jezus, wat een gedachtenstroom! Full on Goa helpt ook wel wat!"
"Wow, het lijkt al veel langer dan het is... Als er iets fout gaat lijkt de tijd te vertragen..."
"Groene facebookjes. All-time favorite!!! *Knip mg dacht ik. Vind ze niet meer. Heb er nog 3. Kom ik wel 3 jaar mee toe..."