Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaringen met 6apb in poedervorm

Ervaringen met 6apb in poedervorm

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi! Voor het eerst 6apb in poedervorm in huis. Was alleen bekend met de liquid vorm. De vendor in kwestie wil me helaas niet vertellen wat het is: succinate of HCI. Ik weet wel dat het 6apb is, het is getest. Wat is er het meest in omloop op de markt, Succinaat of HCI? Ik ga voorzichtig te werk in elk geval.

En beste ervaring met het droppen? Vloeitjes, capsule? Ik las al dat het lastig oplost. En snuiven is al helemaal geen strak plan haha

Vraag me ook al of het net zo snel opkomt als de liquid versie.

Cheers!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ojee, wel zeer spijtig dat je vendor niet wil zeggen of het succinaat of hcl is... Het geeft namelijk een groot verschil in potentie. Er gaat weer veel hcl rond, maar dat wil natuurlijk nog niks zeggen...

Heb je veel ervaring met entactogenen (mdma, 5mapb, 6apb,...)? Zoja, dan zou ik beginnen met een common of strong dose. Bijpakken kan altijd nog. Of neem de dosis die je vroeger inliquid vorm nam. Hou er wel rekening mee dat 6apb in poedervorm zeer laat kan opkomen, dus neem pas bij na 2-3 uur.

6apb lost perfect op in water of thee, liefst (drinkbaar) warm. Gewoon het poeder in een glas doen, warme drank erbij en goed roeren. Een bommetje maken met een vloeitje kan natuurlijk ook. Je kàn flink misselijk worden bij de come-up (ik niet, maar hoor het wel vaak), dat kan je tegengaan door het bijvoorbeeld in te nemen met verse gemberthee.
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ah fijne tips! Ja ik ga maar voor de gebruikelijke liquid dosering en pak niet bij. Hoeft ook niet bij 6apb als je het mij vraagt haha als een raket... ja die come up hè, ff doorbijten. Heb inderdaad altijd verse gember in huis daarvoor. Lege maag is ook fijn :wink:
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wel ff afwegen dan de liquid versie heb ik ook gehad ... 130m. Later bood díe vendor weer liquid aan alleen toen maar 100mg
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja inderdaad afwegen is key. 150 mg vind ik prima. Zin in, even lekker uit mijn plaat. Hopelijk weer snel met z'n allen, nu maar ff met z'n tweeën thuis...
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#6
Space cadet zei:
Ja inderdaad afwegen is key. 150 mg vind ik prima.
Klik om te vergroten...
Ik heb begrepen dat je niet van het bij pakken bent. Begrijp ik, en alle begrip daarvoor. Hou er wel rekening mee dat, als het succinaat zou zijn, je dus wel maar 90-100mg 6apb binnen krijgt, en dus geen 150mg... Ik dacht, ik geef het je maar mee!
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#7
Thanks, ja dat begrijp ik. Veel ervaring met MDMA dus weet waar ik naar op zoek ben. Op zich pak ik dat wel altijd later bij. Maar 6apb heeft in mijn ogen een langere en constante high. Op een MDMA avond heb ik in totaal dan rond de 225 mg binnen gehad. Mocht de 6apb 150 mg in 1 inname niet afdoende zijn weet ik uit ervaring dat ik na 2 a 3 uur tot 75 mg bij zou kunnen pakken. In het geval van HCL is dat echt meer dan genoeg. Maar mocht het Succinate zijn... we'll see...
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Space cadet zei:
Hi! Voor het eerst 6apb in poedervorm in huis. Was alleen bekend met de liquid vorm. De vendor in kwestie wil me helaas niet vertellen wat het is: succinate of HCI.
Klik om te vergroten...
Andere vendor zoeken, wat een beunhaas!
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jep, sukkel... ik begrijp ook niet waarom. Miss weet hij het gewoonweg niet. Zolang het spul legaal is kun je toch prima wereldkundig maken wat het exact is zou je zeggen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."