Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight. Was dat Spinvis nummer toevallig "Lotus Europa"? Maarja in ieder geval, heel bijzonder verhaal. Trippen in de natuur is geweldig. Ik hoop nog ooit iemand te ontmoeten waar ik ook mee zou kunnen trippen. Lijkt me heel fijn om zo'n vriend te hebben. Enige persoon waar ik mee kon trippen is inmiddels alweer terug naar Amerika. Door hem ben ik geintroduceerd tot drugs, maar nu ben ik wel een beetje de enige in mijn omgeving die graag tript. Achja, dit topic gaat niet over mij dus ik zal wel ophouden"
"Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight. Lotus Europa = een geniaal nummer, en mijn favoriete Spinvis nummer, en ik kende de tekst voor de helft uit mijn hoofd een jaar of 2 geleden En ik ben jaloers op jou, met zoveel tripvrienden Zullen op mijn school (middelbaar overigens) vast wel drugsgebruikers zijn, maar het aantal mensen wat graag diepzinnige trips heeft, inplaats van ´lekker stoned´ zijn of dronken zijn, is volgens mij ontiegelijk klein. Ik durf te zeggen dat ik uit 1000 scholieren, 1 van de 5/10 ben die graag paddo trips heeft. Kan het natuurlijk niet zeker weten, het kan meer, het kan minder zijn, maar ja, ach, het zal allemaal wel :P"
"Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight. Naja ik zou niet iemand opzoeken waar ik drugs mee kan gebruiken :P Ik wil juist trippen met vrienden. Ik ken wel wat mensen die graag trippen, maar daar zou ik verder niet echt goed bevriend mee kunnen raken, en ik ga niet met mensen trippen, met het idee ´ik wil trippen met iemand´. Tot ik dat soort vrienden krijg, heb ik nog altijd mezelf, en ik ben gezegend met een hippie-vader waar ik ook trips mee kan hebben. Helaas durft hij LSD niet aan (vriend van hem had bijna zelfmoord gepleegd onder invloed van), en is hij allergisch voor paddestoelen (heel fijn -.-). Alhoewel ik ook niet zeker weet of ik nou LSD zou nemen, ik hou het wel op paddo's en xtc af en toe (wel verantwoord 1 keer in de 3 maanden maximaal )"
"Dit is niet een heel serieuze comment, maar als je de stekker van je computer eruit trekt, dan gaan de dingen die nog draaien (ook al staat je computer uit), gebruik maken van je interne batterij, en als die op raakt, kost dat blijkbaar erg veel geld om te vervangen. Ik heb niks tegen eigenzinnigheid hoor ^^ maar het is toch echt beter voor je computer en uiteindelijk voor je portemonnee om hem normaal af te sluiten :P Ik zal later op je trip report reageren (als ik het niet vergeet)"
"Nouja je komt denk ik wel in diepere sferen. Als je thuis op de bank gaat trippen met rustige muziek heb je veel meer tijd, mogelijkheid en aandacht om na te denken over van alles.. jezelf, het leven, wat dan ook. Als je met vrienden tript kan je veel over ze te weten komen, en een vriendschap erg versterken. Het euforische blijft natuurlijk, maar het verschilt wel met de hele nacht feest vieren op een techno/dance-feest. Daar ben je (ondanks je liefde voor iedereen) veel meer op jezelf gericht denk ik. Ik heb zelf nog niet op een feest gebruikt, lijkt me ook wel iets hebben, maar ik ben niet zo'n party-animal :P En ik heb het sowieso meer op de diepzinnige trips"
"Nouja de enige keer dat ik XTC had gebruikt had ik 2 keer een soort van vage hallucinatie. Een soort van witte vormen die gekoppeld waren aan m'n gevoelens en gedachtes of wat dan ook. Ik zag bijvoorbeeld een pyramide die bij elke keer dat ik met m'n strakke kaken ging knarsen, een laag stenen onderaan erbij kreeg. Een pyramide van witte lijnen. Erg vaag en grappig, maar niet iets om naar te streven als je XTC neemt. Ik zou geen XTC nemen voor de hallucinaties. Als je echt wil hallucineren, kan je beter iets psychedelisch nemen denk ik."
"Nouja ik vertelde wat ik voor dingen zag tijdens mijn XTC trip. Ik weet niet wat er nog meer te hallucineren valt met XTC. Je hebt dat de dingen die je ziet gaan vervormen, zoals ik bij paddo's heb gehad. Blijkbaar kan je ook zo hard trippen, dat je denkt dat je in een hele andere ruimte bent, of in een andere dimensie. Zo hard heb ik nog nooit getript. Ik zag tijdens mijn XTC-trip een beetje vage beelden, door hetgene wat ik echt zag heen. Edit: Naja blijkbaar kan je met XTC ook aardig hallucineren, heb wat topics doorgekeken. Maar volgens mij verschilt dat per persoon, of per hoeveelheid MDMA dat je inneemt :P Maar nog steeds wil ik zeggen, neem XTC niet voor de hallucinaties. Neem het om een geweldige tijd te hebben, en je merkt vanzelf wel of je hallucineert of niet."
"Ja dat zal het zijn"
"Mijn eerste (en enige tot nu toe) trip met MDMA was met m'n vader. We waren in zijn huis en hadden Stars of the Lid opstaan. Dromerige rustige gitaar, trompet en viool drones, ambient achtig. Prachtige muziek en creeerde een geweldige sfeer. Best tegenstrijdig tegen de hardcore/house/techno muziek die velen graag luisteren om op los te gaan :P De neiging om te dansen was bij mij na 5 minuten alweer weg, en ik heb 4 uur lang op de bank gelegen, meer hoefde ik ook niet [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/NaLW8R4m8iU&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/NaLW8R4m8iU&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]"
"Ik vind het allemaal erg interessant, en zou het graag ook zelf willen meemaken. Een leven wat niet draait om geld maar om ontdekken lijkt me prachtig. Alleen ik ben nu 17 jaar, moet m'n VWO diploma nog zien te halen. Ik ben bang dat ik te jong nog ben voor dit. Ik ben bang dat als ik zo'n levensveranderende ervaring krijg, dat al mijn huidige plannen verdwijnen, en dat ik dan qua school het ook niet meer zo goed zou doen (doe het nu al niet al te best). Nu kan het dus ook anders verlopen, maar ik denk dat het voor mij geen goed idee is. Ik heb paddestoelen gebruikt maar ik heb het idee alsof die zich beperken tot mezelf (state of mind, emoties, kleine persoonlijke probleempjes die onthuld worden en dan kunnen worden opgelost of al verdwenen zijn), terwijl Ayahuasca mijn leven te veel op m'n kop zou zetten. Ik weet het niet. Ik zou het graag willen proberen, en ik heb ook niet echt angst voor de eventuele gevolgen. Ik zou wel graag van mezelf willen weten wat ik later wil doen, wat ik moet doen na het halen van een diploma. Maar ik weet niet of ik klaar ben voor een drastische verandering. Veel ayahuasca verhalen die ik lees zijn van de wat oudere mensen, die al een baan hebben en klaar zijn met studeren. Ik heb ook een trip report gelezen volgens mij, die juist dat persoon liet inzien dat hij z'n leven serieuzer moest nemen en juist z'n best moest doen om iets te bereiken (dus meer inzetten voor studie bijvoorbeeld). Enige mensen met wat ervaring met dit die mij wat (ik zou het niet raad noemen) meer inzicht kunnen geven over dit allemaal?"