Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Valtran helpt een beetje, die van 60ml toch, Ik heb ook Tinalox staan van 20ml is vergelijkbaar met valtran alleen de prijs verschilt In welke gevangenis heb je gezeten? Ik heb in dendermonde gezeten en daar krijg je ook methadon maar niet meer dan 20, was veel te weinig maarja als je niet meer krijgt... Op 2 weken tijd hebben ze daar die methadon afgebouwd, ik heb er 4maand gezeten en toen ik buiten kwam voelde ik me een heel andere persoon Spijtig genoeg ben ik na een tijdje terug hervallen, als je moeite hebt met slapen probeer eens Seroquel 600 daar slaap je zeker door. Benzo's zijn eigenlijk ook goed bij afkick maar ze zijn dan ook weer verslavend..."
"Ne goeie raad! Blijft eraf!"
"Welk product verkiezen jullie en waarom? Methadon Of Subuxone Wat is de onderhoudsdosis die je op deze moment neemt? Ik verkies Subuxone ik neem per dag 1 pilletje van 8mg en 1 pilletje van 2mg dus een totaal van 10mg per dag en dit is voor mij voldoende, Tuurlijk neem ik deze niet wanneer ik gebruik want je zou er (horen zeggen) nog zieker van worden als je gebruikt terwijl je dit genomen hebt, wat bij methadon het geval niet is. Ik gebruikte vroeger ook Methadon en toen ik 60mg per dag gebruikte, ben ik eens een weekend zonder gevallen, ik was niet bij de apotheek geraakt, en ik was veel slechter als toen ik zonder heroine zat. Wat zijn jullie ervaringen ermee? Grtz"
"Uitblazen in plastic zak heb ik nog nie gedaan, doet toch niet veel uit??"
"Hey rudolf, ik heb heel de topic gelezen (veel leeswerk ) Hoe zit het nu verder met het inspuiten van Dipidolor? Lukt dit nu al of nog altijd niet? Ik kan je gemakelijk zeggen hoe je het moet doen maar daar ga je nog niet mee geholpen zijn, Moest ik in nederland wonen ik zou je met plezier komen helpen, maar ik versta niet dat er zoveel mensen dit lezen (die afkomstig zijn van NL) die wss ook spuiten en u niet kunnen helpen, Iemand leren spuiten is natuurlijk niet leuk, maar als ik zo heel je verhaal lees dan zou ik het toch doen. Ik hoop echt dat er een oplossing komt voor u, uw vrouw en uwe zoon, Want zo leven kan echt niet aangenaam zijn, Ikzelf ben al 10j verslaafd aan de heroine, heb een lange tijd met naalden bezig geweest nu gelukkig ben ik daar al mee geminderd. Hopelijk komt er goed nieuws voor jou uit de bus via de dokters ofzo.. Veel sterkte. Grtz"
"rudolf zei: Het spuiten gaat nog steeds moeilijk. Echter ben ik al druk aan het afbouwen. Ik zou alleen dus nog willen leren spuiten omdat het afbouwen nog sneller gaat. Als ik in aderen kan spuiten , gebruik ik er 4 a 5 per dag. Nu 19!!! Dat is een HEEL groot verschil. Mocht je dus willen helpen hoor ik het graag. Klik om te vergroten... Ik ben blij te lezen dat je al veel verminderd ben, en voel je u dan beter ofzo? Helpen wil ik zeker doen, maar hoe? Van hier in belgie naar den bosch... Is een heel eindje van hier ongeveer een 180kilometer heb ik op google maps gezien"
"Ik heb spijtig genoeg ervaring met methadon subitex en sbuxunone, het beste is tot nu Subuxono, maar je moet er wel langzaam mee afbouwen. Ik heb alles al geprobeerd, en toch heb ik het gevoel dat ik voor de goot ben???"
"critycal zei: aceton wash, maar ik weet niet precies wat dit nou inhoud en wat hiervan de gevolgen zijn... Thanks alvast, Critycal. Klik om te vergroten... Aceton wtf da heb ik nog nooit gehoord, met ammoniak dat weet ik dat je zo je C kan gereedmaken en daarna nog eens met water kuisen, en normaal is hij dan ideaal om op aliminium te roken"
"Drache20 zei: Aceton wash is om de caffeine uit je speed te koken :P werkt niet voor coke Klik om te vergroten... Da dacht ik al, daarmee vern*uk je u coke toch Probeer het maar eens"
"Ik ben geen voorstander van seroquel, vroeger is me dat door de dokter voorgeschreven om te slapen, seroquel 300 had ik Maar telkens als ik s'avonds zo een pil nam na 20min ongeveer was ik in slaap aan het bengelen maar als ik dan in de ochtend wakker word dan heb ik zo een droge mond en me versufd voelen dat vind ik dus een groot nadeel aan seroquel dat is dus ook de reden waarom ik deze niet meer neem, moest ik die droge mond niet hebben en me niet versufd voelen dan zou ik deze nog nemen om te slapen. Heeft er iemand een goe alternatief voor een (slaap)pil dat ik lekker in slaap val... Grtz"