#1
Is het mogelijk wat wodka of andere drank te koken en de dampen te inhaleren zodat je niets hoef te drinken. Indien wel is dit slechter voor je dan het gewoon te drinken ?
Legaldope zei:Is het mogelijk wat wodka of andere drank te koken en de dampen te inhaleren zodat je niets hoef te drinken. Indien wel is dit slechter voor je dan het gewoon te drinken ?
PabloPipaddo zei:Erg stom om te proberen.
Mocht je het inderdaad door inhaleren in je bloedbaan kunnen krijgen, dan heb je geen enkel gevoel van de dosering. Als je overmatig alcoholgebruik erg tof vindt, dan kun je het nog het beste (rustig) opdrinken. Pas ook op met sterke dranken (in het bijzonder 40%+). Het duurt tot zo'n 30 minuten voordat alles is opgenomen in je bloed.
Een half uur fanatiek Absinth drinken ga je niet met plezier navertellen.
Je bent op de hoogte van de gezondheidsrisico's ?
Legaldope zei:PabloPipaddo zei:Erg stom om te proberen.
Mocht je het inderdaad door inhaleren in je bloedbaan kunnen krijgen, dan heb je geen enkel gevoel van de dosering. Als je overmatig alcoholgebruik erg tof vindt, dan kun je het nog het beste (rustig) opdrinken. Pas ook op met sterke dranken (in het bijzonder 40%+). Het duurt tot zo'n 30 minuten voordat alles is opgenomen in je bloed.
Een half uur fanatiek Absinth drinken ga je niet met plezier navertellen.
Je bent op de hoogte van de gezondheidsrisico's ?
Heb vrienden van me hierover horen vertellen. En het klonk leuk om het zelf ook eens te proberen.
Ik kan wel op het internet vinden dat mensen wodka bij hun Droogijs kappen en dan de dampen inhaleren. Maar alcohol koken ben ik nog niet tegengekomen. Maar dan zou ik toch ook best kunnen berekenen wat ik maximaal in promiles zou mogen binnenkrijgen ? Of begrijp ik het verkeerd.

dingo's kidneys zei:ga naar een finse sauna en doe "vodka on the rocks"![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."