Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yoo allemaal , had paar ket vraagjes. mag je het gebruike in combo met astma medicatie(seretide)? is 25euro vr 1.2gram veel? (ziet er zeer weinig uit, iemand een id hoe je kan inschatten wat een g is? en vanaf hoeveel begin je te trippe? heb nu 2 mespuntjes binnen , voel me toch al behoorlijk lam tis héél poeierachtig wit (bijna stof) zonder brokken fzo.. hoort dit? thx"
"toch geen visuals , vooral een "stoned" gevoel.. maar heb echt maar een beetje gesnoven. en ik hoorde ooit is dat astmamedicatie niet met md/bolle gebruikt mag worde.. dermee dak ik dacht dat het wel een risico zou zijn. en psychisch zit het wel snor peisk , toch al aantal keer lsd & shrooms gedaan. maar dus niet drinken op keta? of is dat ok"
"nja hadik al gelezen ze , ma wou vooral weten over combo met astma medicatie. maar doet precies toch niks. maar hoe weet je of het echte keta is? verdooft het je neus en keel ofzo zoals coke?"
"Ik heb voor oudjaar een grammetje gekocht , maar het zijn dus harde witte stenen ipv poeder , verdooft men mond wel goed.. Is dit teken van kwaliteit of net niet?"
"ja komop , wie laat da nu teste , ff uit gebruikerservaring , zijn brokken goed of slecht? of hebbe ze me crack aangesmeerd of kalksteen"
"ja ok , maar ni iedereen woont in nederland waar ge da op elke straathoek kunt late teste ma dus niemand weet of steen beter is als poeder? meer wil ik niet wete"
"yoo , Kan iemand me vertelle of mdma gevaarlijk is bij astma & astmamedicatie? (inuvair & montelukast tabletten) thx"
"bummer .. en als ik nu even stop met die medicatie? niemand ervaring mee?"
"Nu begin ik toch te twijfele om het te doen , nu zit ik ook nog is met een bronchitis = antibiotica kuur, zal hetmaar late"