#1
yoo ,
Kan iemand me vertelle of mdma gevaarlijk is bij astma & astmamedicatie? (inuvair & montelukast tabletten)
thx
Kan iemand me vertelle of mdma gevaarlijk is bij astma & astmamedicatie? (inuvair & montelukast tabletten)
thx


Bron: http://www.kennislink.nl/publicaties/ecstasy-slash-xtcMDMA kan wel gevaarlijk zijn voor mensen met astma, hartproblemen, hoge bloeddruk, suikerziekte, of epilepsie.
Bron: http://www.unitydrugs.nl/mdma.phpXTC en anti-astma of anti-hooikoorts middelen
Het is geen goed idee om deze middelen te combineren, je bloeddruk kan er gevaarlijk van stijgen.
Stoppen met medicatie is sowieso niet echt goed.. Als je onregelmatig gaat gebruiken heb je bijvoorbeeld sneller kans op COPD.. Ik heb zelf ook astma, en vergat in het verleden mijn medicatie nog wel eens.. Sinds ik regelmatig gebruik heb ik stuk minder last van benauwdheid.ganjabenja zei:bummer .. en als ik nu even stop met die medicatie? niemand ervaring mee?
k00k zei:"MDMA kan wel gevaarlijk zijn voor mensen met astma, hartproblemen, hoge bloeddruk, suikerziekte, of epilepsie."
Denk niet dat het slim is om te gebruiken, buiten dat is op internet alles wel 'n beetje overrated.
luchtigtoetje zei:Ik heb er verder geen ervaring of verstand van maar ik gok dat de letterlijke combo, dus het tegelijk innemen van medicatie en mdma het gevaar is.
MDMA kan wel gevaarlijk zijn voor mensen met astma, hartproblemen, hoge bloeddruk, suikerziekte, of epilepsie.
Dat denk ik ook.. Als ik zo naar de andere gevaren kijk zoals hartproblemen, gaat het ook niet om de medicatie tegen hart problemen, bij epilepsie gaat het ook niet om de medicatie tegen epilepsie..Rabbithole zei:luchtigtoetje zei:Ik heb er verder geen ervaring of verstand van maar ik gok dat de letterlijke combo, dus het tegelijk innemen van medicatie en mdma het gevaar is.
MDMA kan wel gevaarlijk zijn voor mensen met astma, hartproblemen, hoge bloeddruk, suikerziekte, of epilepsie.
Denk het niet dus, het is sowieso meer risicovol is voor mensen met astma.
Het gaat denk ik niet om de medicatie maar om de astma zelf. Van ventolin krijg je trouwens ook een hogere bloeddruk.dexdude2 zei:Ik gebruik zelf altijd ventoline voordat ik een pilletje neem. Dit om meer "lucht" te hebben tijdens het feesten. Ik heb nooit problemen gehad. Ik weet alleen helemaal niks van andere asthma medicijnen dus je moet het zelf maar testen lijkt me, maar ik denk niet dat het veel kwaad kan.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."