Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnew user

new user

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hier kan je erachter komen

ongeveer 100mg inleveren en weekje later bellen
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#2
Seretide heeft geen wisselwerking met drugs.
g
ganjabenjaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Yoo allemaal ,

had paar ket vraagjes.

mag je het gebruike in combo met astma medicatie(seretide)?
is 25euro vr 1.2gram veel? (ziet er zeer weinig uit, iemand een id hoe je kan inschatten wat een g is?:tongueout:

en vanaf hoeveel begin je te trippe? heb nu 2 mespuntjes binnen , voel me toch al behoorlijk lam :mrgreen:

tis héél poeierachtig wit (bijna stof) zonder brokken fzo.. hoort dit?

thx
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Eigenlijk vind ik dat je je eerst hoort in te lezen, en dan pas iets moet proberen.
Jij doet het volgens mij net andersom, maargoed.


Is mij niet bekend dat astma en kethamine niet samen zouden gaan, als je het hebt zou ik er toch wat voorzichtig mee zijn.
Zolang je geen alcohol gebruikt en psychisch gewoon lekker in je vel zit zal het wel meevallen, mist je niet teveel gebruikt. Dan kan het erg gevaarlijk zijn.

Het hoord inderdaad een soort poeder te zijn, of natuurlijk vloeibaar uit een flesje.

Prijzen weet ik niet precies, maar ik meen zo tussen de 22,50 en 50,00 euro voor de poeder en rond de 40 - 50 voor het flesje.

Hoop dat je er iets aan hebt :)

En of twee mespuntjes genoeg is? Hmmm je tript toch al een beetje?
g
ganjabenjaLid
01-01-2024, 00:00
#5
toch geen visuals , vooral een "stoned" gevoel.. maar heb echt maar een beetje gesnoven.

en ik hoorde ooit is dat astmamedicatie niet met md/bolle gebruikt mag worde.. dermee dak ik dacht dat het wel een risico zou zijn.

en psychisch zit het wel snor peisk , toch al aantal keer lsd & shrooms gedaan.

maar dus niet drinken op keta? of is dat ok
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jezus, lees je eerst eens in voordat je zomaar wat gaat snuiven.
2 mespuntjes geven je ook geen visuals, het is ook een hele andere "trip" dan paddo's of lsd.

lees dit eerst eens

en stel daarna pas weer vragen.
g
ganjabenjaLid
01-01-2024, 00:00
#7
nja hadik al gelezen ze , ma wou vooral weten over combo met astma medicatie. maar doet precies toch niks.

maar hoe weet je of het echte keta is? verdooft het je neus en keel ofzo zoals coke?
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#8
ganjabenja zei:
md/bolle
Klik om te vergroten...
Wat?
ganjabenja zei:
peisk
Klik om te vergroten...
Wat?
ganjabenja zei:
maar hoe weet je of het echte keta is? verdooft het je neus en keel ofzo zoals coke?
Klik om te vergroten...
Ik heb het één keer gehad, dat ik keta op een festival kocht waar mijn neus van verdoofd raakte. Ik had het die gast gevraagd van hoe kan dat, misschien het verkeerde zakje meegegeven, maar zijn naam was haas.. Oftewel gewoon versneden (lidocaïne?)

Er is inderdaad maar één goede manier om achter te komen, laat het testen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Aalpoepert zei:
ganjabenja zei:
md/bolle
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

mdma/xtc

:P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fresh zei:
Het hoord inderdaad een soort poeder te zijn, of natuurlijk vloeibaar uit een flesje.
Klik om te vergroten...

Nee, het horen kristallen te zijn. Ofwel blokjes (S-ketamine), ofwel staafjes (R-ketamine), ofwel een mix van beide (racemische ketamine).

@ TS: Lees je eerst maar eens fatsoenlijk in en kom dan over een paar maandjes nog maar eens terug.

Tips: Google is your friend en hier op DF bestaat er ook zoiets als een zoekmachine... Al de antwoorden op je vragen staan al minstens een keer gegeven op het forum, sommige zelf eindeloos vaak.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als het poeder is is het hoogstwaarschijnlijk versneden.
In zuivere vorm is vrijwel altijd geen poeder.

Of in een ampul natuurlijk.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maar alsnog zegt het allemaal niets zolang je het niet laat testen.
Als ik mijn kristallen crush, wordt het ook poeder.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
En toch zou ik nooit poeder kopen. Altijd kristallen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Chris Pontius zei:
Maar alsnog zegt het allemaal niets zolang je het niet laat testen.
Als ik mijn kristallen crush, wordt het ook poeder.
Klik om te vergroten...

Uiteraard, maar waarom zou je de moeite nemen om het te crushen en dan pas te verkopen als je weet dat je kristallen veel makkelijker wegkrijgt?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oom Klaas zei:
Chris Pontius zei:
Maar alsnog zegt het allemaal niets zolang je het niet laat testen.
Als ik mijn kristallen crush, wordt het ook poeder.
Klik om te vergroten...

Uiteraard, maar waarom zou je de moeite nemen om het te crushen en dan pas te verkopen als je weet dat je kristallen veel makkelijker wegkrijgt?
Klik om te vergroten...

Ik kan nooit stilzitten; beetje neurotisch kristallen crushen zou ik zo doen. :sunglasses:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
mdma crystal op google plaatjes pagina 3,

:sunglasses:

ik heb het natuurlijk over die man met die donuts op z'n oren
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Oow? Hier heb ik het wel eens gezien als poeder en als vloeistof..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."