Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik had net een zware week achter de rug en ik wou graag goed van mijn weekend genieten, hiervoor wou ik hashmelk doen. Maar nu werd ik vrijdag fking ziek: Neus dicht, niesen, groen slijm ophoesten, keelpijn, spierpijn/zwakte, slecht slapen en algehele malaise. Vandaag heb ik last van dezelfde symptonen maar wel iets minder intens. Ik ben al ietswat energieker. Mijn vraag is, ga ik mij beter voelen van die hashmelk of juist nog 10x zo ziek?wel/niet doen?"
"Ik had nog later acute bronchitis gekregen door die virus. Kreeg ook nog koorts en gebruikte veel medicijnen(ibuprofen, neusspray, inhalator voor benauwdheid). Ik heb een iets kleinere dosis hashmelk genomen dan ik normaal doe en eigenlijk hief dit tijdelijk compleet mijn ziek zijn op :P. Ben zelfs nog een heel eind gaan fietsen omdat ik daar wel zin in had."
"Rook gewoon zo weinig dat je er egeinlijk bijna niks van voelt, neem de volgende keer 3 trekjes meer en de keer daarna weer en ga zo door tot je net genoeg ervan voelt om het naar je zin te hebben."
"Je kan er ook hasjmelk van maken als je niet wil roken. Verkruimel 30-60mg hasj en doe het in een halve beker volle melk. Doe 1 minuut in de magnetron(op maximale sterkte), roer, en doe nog 30 seconde in de magnetron, en weer roeren. Werkt goed (wel met lage dosis beginnen want er is geen weg terug na inname)"
"Zou het mogelijk zijn om een goede hoeveelheid wiet in een klein flesje vodka(200ml) te stoppen, goed de dop erop te draaien en dan het flesje in zijn geheel in een kokende pan water doen voor 10 minuten ofzo? Dit om eventuele THC-A om te zetten in THC en de oplosbaarheid van THC in alcohol door de hitten te vergoten."
"Ik kan je hash/wiet melk sterk aanraden. Ik doe dit sinds kort en het effect is egt overdreven, normaal moet ik iets van 5-10 euro wiet roken(alleen) om goed stoned te zijn. Maar bij hash melk neem ik 3 euro hash(0.8 gr) en deeaaaam vanaf een half uur tot 2.5 uur na inname blijf je maar harder en harder gaan. In de eerste 3 uur zit ik steeds op het randje van paniekaanvallen krijgen en hallucinaties of het golven van de omgeving is ook niet ongebruikelijk. Ik had meerdere keren het gevoel dat alles wat ik zag me teveel werd, ik werd helemaal gegrepen door mijn visie. Meestal ben ik dan de rest van de dag erg slap en loom. Je bent zeker voor iets van 4-5 uur niet voor rede vatbaar(amper kunnen praten, lopen als een zombie, korte termein geheugen is verdwenen), daarna begin je weer iets rustiger te worden. het is overigens makkelijk te maken, voor 1 dosis gebruik ik 200 m volle melk en kook er 10 minuten hash in en het is klaar voor gebruik. Ik kan je verzekeren dat het effect 2-3x zo hard is met dezelfde hoeveelheid roken en daarnaast duurt het ook 2-3x zolang of langer."
"Klinkt idd mischien niet heel leuk maar als ik eenmaal een dosis aankan vind ik het moeilijk om de volgende keer minder te nemen omdak bang ben me te vervelen dan :P (met wiet heb ik dit) Daarnaast als ik eenmaal over de piek heen ben voel ik me eigenlijk wel voldaan en rustig maarja het was ook maar om aan te geven dat het hard aankomt"
"Na 4 jaar veel te hebben gerookt en 2 jaar veel te hebben geblowd heb ik besloten voor de rest van mijn leven te stoppen met corrosiefe gassen inhaleren, dit mede doordat ik van mijzelf al lichte longaandoeningen heb als astma en meerdere mensen uit mijn familie bronchitis en longkanker hebben gehad. However, ik wil het effect van wiet nooit uit mijn leven vaarwel zeggen. Nu ben ik nog nooit stoned geworden van orale inname maar dit zou wel de ideale oplossing zijn. In het verleden heb ik al 3 keer geprobeert wiet oraal in te nemen doormiddel van een korte tijd 0.3gr-0.5gr in alcohol of warme boter te laten weken(heel kort 10-15 min) zonder enig effect te merken. Ik heb geen idee van dosering of goede bereidingwijze. nu denk ik eraan om een halve liter volle melk te halen en 0.7 gram weed erin te koken voor een half uur. Ik heb al veel ervaring met 0.7 gram in een pure roken(met weinig tolerantie), hier werd ik wel knetter van maar verre van te erg, gewoon super skaffa. Ik heb onderhand al twee weken geen THC geconsumeert dus tolerantie zou laag moeten zijn. Mijn vraag is: is deze bereidingswijze goed? en zal de dosis goed genoeg zijn?"
"bedankt aankomende dinsdag ga ik het proberen"
"bartje_v zei: celfor zei: Shapi gou xioung yang wa wang to yonxioungwa amoniak, (voor chinezen moet dat volstaan) Klik om te vergroten... Heerlijk Maar als uitkoken in amoniak crack wordt wat wordt dan uitkoken met maagzout ? Vroeger kon je bijna geen basecoke krijgen moest ik het altijd zelf doen ... als je het rustig verwarmd zie je op een bepaald moment de coke vloeibaar worden en bovenin gaan drijven en dan ging je daar met een schilmesje doorheen en dan ging het daar uiteindelijk aan vast plakken. Er was ook nog iets met het "edelste" metaal want bij sommige lepels bleef ging het hoe dan ook vast zitten in de lepel in plaats van aan het schilmesje en dan moest je maar wachten tot het genoeg afgekoeld was en dan vaak de lepel uitbikken en bleef er veel minder over, maar vooral dat wachten dat was ellende sommigen legden de lepel dan even in de vriezer ... zo ongeveer werkt uitkoken en chinezen is een kunst met zo'n lap folie ... ging me ook veeeeeeeeeeeeel te langzaam gewoon grote brokken in een pijp of op glas Klik om te vergroten... ik dacht dat mensen crack chineezde omdat ze het flash effect(met zo'n glazen pijp) niet aangenaam vonden. er zou met chinezen ook minder kans zijn op acute cracklong. correct me if i'm wrong"