#1
Jammer! 0,25 gram zou je wel iets van moeten voelen denk ik maar is ook niet heel veel. Ik zou gewoon de volgende keer wietboter maken en dat dan in cake verwerken, dat werkt altijd bijzonder goed.
Fool zei:Dat komt omdat je de melk 40 minuten lang verhitten, dat doen vloeistoffen als je ze verwarmt/kookt. :P
Maargoed, waarschijnlijk zitten je cannabinoiden nog gewoon wat meer geconcentreerd in je wietmelk. 100% zekerheid durf ik je niet te geven, maar ik zou voorzichtig beginnen met doseren. :P
Psychedelibee zei:En? Nog effect gehad?
Nope had speciaal nog volle melk gehaaldFool zei:Had je geen vetarme melk?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."