Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"op dit moment nicotine, straks weer aan de LSD"
"Oral Mescaline HCl Dosages Threshold 100 mg Light 100 - 200 mg Common 200 - 300 mg Strong 300 - 500 mg Heavy 500 - 700 mg dat is dus de zuivere vorm, aangezien jij zegt datje gedroogde cactus hebt klopt er iets niet 250mg gedroogde san pedro poeder is geen 250mg mescaline"
"eerste keer was 20x extract (heb ervaring met psychedelica) 0.08gram hier moest ik aleen wat van lachen(op ararius gelezen dat dit goeie resultaten gaf) 2e keer 0.12gram , BOEM weg in een andere dimensie voor 15seconden. daarna werd alles weer normaal. ik kan niet echt een degelijk effect met salvia bereiken. watme overigens niet boeit want de effecten die ik ermee bereik vind ik niet leuk"
"wat doe jij met je paddestoelen om ze iets minder ranzig te laten smaken? ik heb 1x paddo's gedaan en at ze toen gewoon gedroogd , de smaak vond ik niet zo heel goed maar vooral omdat ze gedroogd zijn en het net lijkt alsof je op een stokje knaagt vond ik het maar vies. nu ga ik vanavond weer paddo's eten en vroeg me af hoe ik ze iets smaakvoller kan maken, grtz gamezz"
"ik ben idd niks gewend ik denk dat ik tog maar voor honing ofzo ga. maar ga door met posten zou ik zeggen, volgens mij zal dit voor veel mensen een hulp zijn"
"ik zou absoluut niet willen trippen met mijn ouders erbij. de reden is simpel: mijn moeder weet dat ik paddo's en wiet gebruik(t heb) , ze tolereert dit. moest zij trippen en bad gaan weet ik dat het voor mij ook voorbij is met trippen, zou ze het namelijk gaan verbieden. ze heeft al eens van mijn jointje getrokken en dat vond ze al raar, mijn moeder is meer een drinker dan een blower of tripper"
"het meest vreemde aan salvia vind ik datje vergeet datje salvia gerookt hebt, op lsd weetik dat de visuals door lsd komen. tijdens salvia lijk ik dit te vergeten en heerst er een groot WTF is dit gevoel. overigens vind ik het zeer vreemd dat salvia wel verkocht mag worden terwijl paddestoelen zo'n heisa veroorzaken. Salvia is erg intens en daarom raad ik het niet aan voor mensen die geen ervaring hebben met psychedelica."
"ik heb ook een zwakke maag. paddestoelen kan mijn maag beter verwerken dan truffels. bij allebei voel ik datze in mijn maag zitten en voelt dit relatief onprettig (watme meestal niet veel uitmaakt aangezien ik de tijd van mijn leven beleef) ook ben ik meestal geconstipeerd (lees niet aar de wc kunnen gaan) na paddo's en truffels. maar dit lost zichzelf wel op de dagen erna meestal is de wc dan 3keer per dag een bezoekje waard"
"rauwe champignons en gebaken etc, heerlijk. paddo's moet ik van kokhalzen , zeker van de hoed"
"ik ga effe een lekker peukje roken"