Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"whahaha Lekker smikkelen! Lijkt me inderdaad heftig als je verwacht een gewone chocoladereep te eten en opeens de hele wereld gek gaat doen... Normaal ben je daar op voorbereid, maar als je niet weet wat je overkomt?"
"Achja t is goed dat mensen t weten als die dingen er liggen, alleen door die onwetendheid wordt t opgeblazen alsof er overal spuiten worden verstopt... Het zal wel gebeuren inderdaad, maar hoevaak zal die zwerver dan niet eens wat wiet, coke of wat pillen vinden? Die kan die mooi verkopen of opsnoepen, daarvan weet ie wél wat het is. Nu heeft ie er nog een extra soort bij!"
"De overleden persoon zat in de fanfare, en al zn kennissen en vrienden hadden ook wel iets met die fanfare, vandaar dat ze die "opgetrommeld" hadden. Als we nu eens naar de overlevenden de film "Final Destination" stuurden?"
"hahaha die man bied ik nog eens graag een drankje aan"
"Strenge herkursussen, het is zoiezo belachelijk dat de regels die ze in 1950 geleerd hebben nu nog steeds "voldoende" zijn... Jongeren leren het volgas rijden toch af, de boetes zijn er duur genoeg voor en controles genoeg. Voor dat probleem is al een oplossing. Voor langzaam rijdende oudjes, die alles zo traag doen bestaan geen boetes. Toch levert het gevaarlijke situaties op doordat het overige verkeer geirriteerd raakt, of niet verwacht dat die auto nog gaat stoppen voor iemand die geen voorrang heeft. Of voor dat oudje dat geen afstand kan inschatten en zo de voorrangsweg opstuurd...boem. Er zijn geen controles op, er zijn oudjes die gewoon voorzichtig rijden maar er zijn er ook die echt niet meer op de weg zouden mogen komen."
"Ik kan me voorstellen dat een ouder iemand wat langer wacht bij een kruising, omdat hij/zij wat langer erover doet om in te schatten of daar een auto met 80 of met 140 aangevlogen komt. Maar als je dan maar 80 op de snelweg gaat rijden, dan ziet al het overige verkeer er inderdaad uit als roekeloze jongeren."
"Fijn dat je weer terugbent! Het is inderdaad een risico wat je neemt om drugs de grens over te nemen, jij en die anderen hebben dat risico aanvaard. Jij ging inderdaad zoiezo, en het is nu allemaal goed afgelopen terwijl jij de schuld op je nam als het ware. Maar dat kon die vriend van je ook niet weten dat het allemaal goed zou aflopen...voor hetzelfde was je wél veroordeeld voor die 60 pillen en kreeg je 6 jaar ipv zeg 1 of 2 jaar voor 10-20 pillen. Knap van jou dat je ze niet hebt verlinkt, maar aan de andere kant staat die vriend van je nu wel stevig in het krijt bij je. Het zal wel de beste oplossing in die situatie zijn geweest, waarschijnlijk in overleg met jullie advocaat enzo ook dat je vriend zichzelf niet aangaf, maar helemaal 100% ok vind ik het niet gegaan."
"Wat een sukkel, dankzij hem krijgt drugs weer een slechte stempel. Als het iemand was die 10.000 beschuitjes naar binnen probeerde te werken en daaraan stierf was het even dom geweest."
"dat ze maar fijn ergens anders elkaar de hand niet gaan schudden"
"Als je elkaar nog niet zo lang kent wel n rubbertje, k heb geen zin in een "fun-junior" of een bloemkool-lul. Als je elkaar kent en vertrouwd en je hoort al een tijdje geen rare pijnlijke kreuntjes als ze gaat pissen dan kan het zonder."