Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heel veel zin! Gelukkig gaat het vrijdag sneeuwen en het schijnt 70%+ te zijn"
"Ik heb je gemaild. Mooiere manier om een zakcentje bij te verdienen kan ik niet verzinnen"
"Misschien begrijp ik het helemaal verkeerd, maar interpreteer je laatste alinea als het volgende "of ik wel of niet gebruik maakt niets uit voor de omstandigheden elders in de wereld dus ik zal er geen nakkie minder om nemen". Dit kan je ook stellen over andere zaken (zoals een milieuvriendelijker leven). 1 persoon maakt het verschil niet, maar als iedereen zo denkt veranderd er nooit iets. (ik hoop dat ik je niet verkeerd geïnterpreteerd heb) Heb het artikel met interesse gelezen, en het heeft mij zeker aan het denken gezet. Misschien toch voortaan voor soorten drugs kiezen die minder ellende met zich meedragen. Heb geen zin in een schuldgevoel bij elke snuif. Een goed begin begint bij jezelf... ofzoiets Greetz, Shan"
"Ik denk niet zozeer dat het onze "schuld" is, maar wel dat wij als westerse gebruikers bijdragen aan het instand houden van het "probleem". Waarom geen drugs gebruiken waar minder ellende achter zit. Er zijn genoeg alternatieven. Helemaal stoppen met cokegebruik lijkt mij niet nodig, maar ik denk dat het goed is om je bewust te zijn wat je financiert bij elke gram die je koopt. Drugshandel is gewoon kapitalisme. Minder vraag = minder aanbod en hoe minder cokehandel hoe minder ellende die daaraan verbonden is. Ik denk dat alle beetjes daarbij helpen. Gr. Shan"
"Beste forum bezoekers, Een tijd geleden heb ik een interessante video gezien waar een man/professor aan de hand van een tekening uitlegde hoe amphetamine werkt in de hersenen. Weet iemand weten welke video ik bedoel en waar ik die kan vinden? Alvast bedankt! FreakyChakra"
"Keep digging Watson."
"Dude, just don't! viewtopic.php?f=19&t=29085 Genoeg leuke alternatieve middelen te verzinnen toch?"
"Aalpoepert zei: freakychakra zei: Als dat je vraag beantwoordt Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Sorry, ik schaam mij diep Ik denk dat het moeilijk is een echt goed beeld van de MDMA kater te krijgen aangezien er heel veel factoren van belang zijn. bijvoorbeeld. 1 De dosis en of er sprake is van bij-slikken. 2 Hoe is je geestelijke/lichamelijke gesteldheid voordat je aan de MDMA gaat. 3 Hoe breng je je tijd door op de MDMA (lekker chillen of de godganse nacht dansen) 4 combineer je de MDMA (pep, drank etc.) 5 Wat nuttig je tijdens je gebruik (vloeistoffen eten) 6 voorbereiding (slik je bepaalde preparaten vitamines voor dat je aan de MDMA gaat) Persoonlijk gebruik ik (tegenwoordig) geen alcohol of pep in combinatie met mdma. Ik probeer voldoende te drinken en probeer af en toe een energiedrankje naar binnen te krijgen. Op momenten dat ik denk dat ik het aankan en het voorradig is nuttig ik fruit. De dagen vooraf en na gebruik vitamine C en 5-HTP. Als ik me lichamelijk goed voel voordat ik aan de MDMA ga dan heb ik over het algemeen zo goed als geen kater. hooguit een ietwat lusteloos gevoel. Klik om te vergroten... [/quote] Het is inderdaad lastig, ook omdat de meeste mensen MDMA toch wel combineren met andere middelen. We hopen gewoon heel veel respondenten te krijgen, hun totale drugsgebruik van die avond in kaart te kunnen brengen, en daardoor statistisch misschien een beetje te kunnen filteren, maar helemaal zuiver wordt het nooit zolang je geen gecontroleerd experiment uitvoert. Ik zal de vraag over wat ze aan voorbereiding hebben gedaan in de enquête verwerken. Daar had ik zelf nog helemaal niet aan gedacht! Waarvoor dank."
"*bump* We zoeken nog dringend mensen die mee willen doen aan dit onderzoek, dus mochten jullie interesse hebben de wetenschap een handje vooruit te helpen reageer dan. Ongetwijfeld hebben de meesten van ons een behoorlijke kater 1 januari Onder de deelnemers worden enkele waardebonnen van 200 Euro verloot!"
"Ik ben nu zelf 2 maanden clean. Ik gebruik al 17 jaar (met tussenpozen) speed. Het laatste jaar was het flink uit de klauwen gelopen. Ik gebruikte van vrijdagavond tot zondagavond en sliep in het weekend erg weinig. Ik kwam ook nauwelijks de deur meer uit 's weekends terwijl ik eigenlijk wel sociaal ben en als je niet meer zoveel mee maakt komt er ook niet zoveel uit je. Toen mijn geliefde bij mij weg ging zijn mijn ogen gelukkig wel geopend. Ik heb wel een paar tips voor je. *Ga even niet meer stappen en gebruik niet teveel alcohol *Probeer weer een normaal dag- en nachtritme te krijgen *Ga sporten. Sporten is hartstikke lekker je moet alleen even de drempel over *Ga leuke dingen doen (met je vriendin). Zal zij ook erg waarderen *Neem af en toe een zonnebankje. Krijg je ook weer een beetje kleur en mensen zullen zeggen dat je er goed/beter en gezonder uit ziet. Is altijd fijn om te horen. Ik hoop dat je er iets aan hebt... Succes! FreakyChakra"