Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo iedereen, Ik heb vandaag salvia 10 extract gebruikt samen met een vriend/tripsitter. Was vorige week naar shop geweest en heb daar wat salvia 10x gehaald. Vandaag wouden we het proberen bij mijn maat thuis. Ik was een beetje high van mijn vorige joint en pakte mijn weegschaaltje en doe er wat salvia op: 0.17 komt erop. Ik wist dat dit een sterke dosis was, maar heb ook al aardig wat ervaring met lsd/2cb etc. We gingen naar zijn kamer, (in het huis waar ik de eerste keer kwam) en ging op het bed liggen. Ik haalde een diepe teug uit mijn pijpje tot mijn keel veel zeer deed en hield ik dit in tot 40 sec, daarna probeerde ik nog eens maar het lukte moeilijk. Uiteindelijk gelukt. Ik weet niet goed hoe ik dit moet beschrijven, maar dit had ik nog nooit meegemaakt en weet niet of jullie het gaan geloven... Ik zat in een soort 'fictie wereld' en hoorde een dierachtig monster, daarna kwam ik terug op mijn bed en wist ik niet waar ik was, ik zag mijn maat en die herkende ik niet, hij zag eruit als een cartoon, ik stond recht en hij zei dat ik moest blijven liggen, ik dacht dat hij mij gevangen wou nemen dus rende ik naar beneden. Beneden wou ik de deur opendoen naar buiten maar die was op slot, mijn maat hield mij tegen en ik liep tegen een muur(dacht dat het een poort was) daarna ging het effect heel snel weg en achter 5 min was ik terug de oude. Ik dacht net voor het einde, fuck alles en iedereen want alles is toch fake. De hele ervaring duurde 10 minuten. En ik vond dit het intenste dat ik ooit gehad heb. Er was ook speeksel op mijn tshirt en heb dus zitten slijmen."
"Hallo iedereen! Na mijn zoveelste succesvolle feestje wil ik dit toch meedelen aan andere mensen zodat, indien ze dit aelf niet doen, toch eens kunnen uittesten. Het is voor mij het perfecte. Ik heb heb het altijd moeilijk om niet te drinken, wel hier gaat het perfect bij! Het is redelijk eenvoudig, een kwartje-halve xtc pil met de alcohol die je zelf wenst. Gisteren dit ook weer gedaan. Een halve pil en dan veel alcohol. Je voelt je zooo goed door de xtc en dan het plezier van de alcohol. Het is een droom! Je hebt ook niet de kaken die zo strak staan. Laat iets weten wat je er zelf van vind! Groetjes"
"Hoe bedoel je? Ga ik dan als ik 20 keer of meer gebruikt heb minder voelen? Dat snap ik niet zo goed. De effecten zullen in het algemeen toch hetzelfde blijven? Of bedoel je ivm tolerantie? En over het gevaar, dat zal ook echter wel meevallen omdat je maar een halve-kwartje pakt. Toch?"
"Als de magie weg is, voel je dan zowat hetzelfde gevoel als cocaine? (Zo voelt het toch zonder dat love gevoel) Btw als je de magie verliest en je gebruikt een jaar niet, komt het dan terug?"
"Hallo iedereen! Binnekort is er een hi-tech, dark-psy, goa feestje in het bos! Dit valt jammer genoeg samen met een drum n bass feestje. Ik ga die nacht naar allebij de feestjes. Ik zou gaan van 8-12 naar het goa feestje en daarna naar het dnb feestje. Ik zou graag op het goa feestje een paar lijnen nemen tot 11 uur en als ik dan aankom op het dnb feestje een pil nemen. Mijn vraag is of de sos die ik in het begin genomen heb een effect gaat hebben op de pil die 2,5 uur later inslaat. Mvg. Francis"
"Aan beide, bedankt! Dit is het antwoord op de vraag. Zal dan ook beginnen met een normale dosis. Bedankt"
"Hallo iedereen, Ik ben het weer. Ik heb nog een klein vraagje. Ik heb onlangs weer 2C-b gedaan. Ben heel lekker gegaan. Voelde me heel goed. Veel gedachten, zat dan ook in mijn warme, gezellige kamer met een leuke beat. Toch had ik de typische visuals. Kleuren die lichtjes veranderen, letters die bewegen en kleiner en groter worden. Toch wil ik iets meer visuals dan alleen dit. (het was nochtans een hoge dosis. 40mg.) Binnen nu en volgende week kan ik echter aan LSD geraken. Krijg ik hier hevigere hallucinaties/visuals mee dan 2cb? Daarnaast heb ik gevoelige ogen. En na het gebruik van 2cb heb ik aardig wat koppijn. Heb dit bv ook als ik heel lang achter de pc zit. Vraagt LSD ook 'zoveel' van de ogen als 2c-b? Zal ik ook hoofdpijn hebben? Mvg. Francis Love voor jullie x"
"Door een vorige post hadden mensen mij aangeraden om de 2cb te laten testen. Omdat een oudere vriend van mij iemand kent bij een testcentra had ik aan hem gevraagd om de 2cb pillen te testen. Deze waren getest op 16mg. Ik heb er zo 2 gepakt en nog een restje van vorige keer (maar dit gehalte weet ik niet precies. was ook maar een derde. dus kan ook makkelijk 35mg zijn.) Toch bedankt voor de reactie. Nu je het toch zegt. Ik ben heel 'tolerant' voor 2cb. De eerste keer had ik 1,5 genomen en voelde ik weinig. Daarom wou ik deze keer meer nemen. Moet ik bij LSD ook een hogere dosis nemen? (omdat ik zowat tolerant ben voor 2cb) Bv. 1+1/3 zegel ? bedankt voor het antwoord"
"Neen, heb nog niet veel ervaring! Bedankt voor het antwoord"
"Ten eerste: bedankt voor alle reacties! Ten tweede: ik had de eerste keer 2cb poeder gesnoven. Die gele nortface pillen heb ik gewoon ingenomen. Ten derde: Mmmm dan ga ik toch maar geen risico nemen. Ben er net gaan halen. Deze keer blijken het capsules te zijn. Is de tijd van inslag gelijk aan pillen ? Want ik zou dan 1 volledige capsule nemen en dan 2/5 van die vorige gele north face pil. Hiermee bedoel ik, moet ik ze tegelijk nemen de capsule en de pil? Of beter kwartiertje op voorhand pil nemen omdat het langer duurt voor de inslagdan de capsule?"