#1
Aan beide, bedankt! Dit is het antwoord op de vraag. Zal dan ook beginnen met een normale dosis.
Bedankt![:hearteyes:]()
Bedankt
Dat ben ik inderdaad, op 40mg 2C-B heb ik ook slechts matige visuals en kan ik nog behoorlijk goed functioneren. Ik vind 2C-B best leuk, maar echt trippen erop heb ik nog nooit gedaan.Yaizer zei:Volgens mij heeft een tolerantie voor 2c-b niks te maken met een tolerantie voor lsd. Als ik mij goed bedenk heeft iemand op dit forum ook een hoge tolerantie voor 2c-b (psychedelibee uit mn verre gedachte?)
Ik zou gewoon beginnen met een normale dosis met lsd. Als je er nou echt niks van voelt, wat ik betwijfel, dan weet je dat je ook een tolerantie heb voor lsd![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."