Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD/2C-b

LSD/2C-b

7 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
f
francisr8Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Aan beide, bedankt! Dit is het antwoord op de vraag. Zal dan ook beginnen met een normale dosis.
Bedankt :hearteyes:
f
francisr8Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo iedereen,

Ik ben het weer. :grin:
Ik heb nog een klein vraagje. Ik heb onlangs weer 2C-b gedaan.

Ben heel lekker gegaan. Voelde me heel goed. Veel gedachten,
zat dan ook in mijn warme, gezellige kamer met een leuke beat.
Toch had ik de typische visuals. Kleuren die lichtjes veranderen, letters die bewegen en kleiner en groter worden. Toch wil ik iets meer visuals dan alleen dit.
(het was nochtans een hoge dosis. 40mg.)

Binnen nu en volgende week kan ik echter aan LSD geraken.
Krijg ik hier hevigere hallucinaties/visuals mee dan 2cb?
Daarnaast heb ik gevoelige ogen. En na het gebruik van 2cb heb ik aardig wat koppijn.
Heb dit bv ook als ik heel lang achter de pc zit.
Vraagt LSD ook 'zoveel' van de ogen als 2c-b? Zal ik ook hoofdpijn hebben?



Mvg. Francis
Love voor jullie x
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#3
bij 40 mg "een beetje golvjes" etc. zal heel onwaarschijnlijk zijn of je hebt wel een hoge tolerantie (kan voor komen).

Heb je de pillen getest? Je dealer kan zeggen dat ze 20 mg per stuk zijn maar dat zal niet de waarheid zijn. Ik had pillen van 12 mg en had 2 1/2 pil op (30 mg).

Ik was echt even weg van de werkelijkheid en kon het allemaal toen wel heel moeilijk plaatsen. Ik denk dat ik met 40 mg echt geen realiteitsbesef heb.

Dus hoogswaarschijnlijk had je een stuk lagere dosis. (dit hoeft niet zo te zijn hoor!)

Zelf nog geen ervaring met lsd. Je hoeft niet per se meer visuals te hebben op lsd. Het ligt bij elke psychedelica aan de dosis dus je kan eigenlijk zelf bepalen hoe heftig je iets wilt. Houd wel rekening dat lsd 8 tot 12 uur duurt.
f
francisr8Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Door een vorige post hadden mensen mij aangeraden om de 2cb te laten testen. Omdat een oudere vriend van mij iemand kent bij een testcentra had ik aan hem gevraagd om de 2cb pillen te testen. Deze waren getest op 16mg. Ik heb er zo 2 gepakt en nog een restje van vorige keer (maar dit gehalte weet ik niet precies. was ook maar een derde. dus kan ook makkelijk 35mg zijn.)

Toch bedankt voor de reactie. Nu je het toch zegt. Ik ben heel 'tolerant' voor 2cb. De eerste keer had ik 1,5 genomen en voelde ik weinig. Daarom wou ik deze keer meer nemen. Moet ik bij LSD ook een hogere dosis nemen? (omdat ik zowat tolerant ben voor 2cb) Bv. 1+1/3 zegel ?

bedankt voor het antwoord :hearteyes:
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgens mij heeft een tolerantie voor 2c-b niks te maken met een tolerantie voor lsd. Als ik mij goed bedenk heeft iemand op dit forum ook een hoge tolerantie voor 2c-b (psychedelibee uit mn verre gedachte?)

Ik zou gewoon beginnen met een normale dosis met lsd. Als je er nou echt niks van voelt, wat ik betwijfel, dan weet je dat je ook een tolerantie heb voor lsd :grin:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Yaizer zei:
Volgens mij heeft een tolerantie voor 2c-b niks te maken met een tolerantie voor lsd. Als ik mij goed bedenk heeft iemand op dit forum ook een hoge tolerantie voor 2c-b (psychedelibee uit mn verre gedachte?)

Ik zou gewoon beginnen met een normale dosis met lsd. Als je er nou echt niks van voelt, wat ik betwijfel, dan weet je dat je ook een tolerantie heb voor lsd :grin:
Klik om te vergroten...
Dat ben ik inderdaad, op 40mg 2C-B heb ik ook slechts matige visuals en kan ik nog behoorlijk goed functioneren. Ik vind 2C-B best leuk, maar echt trippen erop heb ik nog nooit gedaan.

LSD is voor mij echt veel visueler en mentaler dan 2C-B, ook op normale doseringen. Dus zeker niet meteen hoog doseren met LSD omdat je toevallig vrij tolerant bent voor 2C-B francisr8.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik zou toch voor de eerste keer 40mg 2cb niet aanraden, dat lijkt me voor de meesten echt teveel. De helft komt meer in de richting.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Begin gwn met 200mcg kan er weinig misgaan.
Maar pak de eerste keer niet te veel denk er aan dat je een 12 uur lange badtrip riskeerd waarin tijd niet bestaat kheb het al lastig bij Een 4 uur lange paddo badtrip laatstaan als ik 12 uur naar de knoppe ga.
Een badtrip is in mijn ervaring een nonstop paniek aanval

Pak niet teveel je kan het nog over doen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."