Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: ÃŒk beleef alles niet echt meer.. heb ik ook continue, en ik blow alleen, dus daardoor kan het ook wel komen"
"ben sinds kort gestopt met blowen na jarenlang dagelijks intensief gebruik en ik kan je zeggen dat ik zeker wel last had van afkickverschijnselen, de eerste 5 dagen ben ik enorm grieperig geweest.. doodziek en ik ben zeker dat het door het stoppen met blowen kwam! ook ging ik enorm zweten en had ik enorm veel last van hoofdpijn"
"25tolife zei: flowjob zei: ben sinds kort gestopt met blowen na jarenlang dagelijks intensief gebruik en ik kan je zeggen dat ik zeker wel last had van afkickverschijnselen, de eerste 5 dagen ben ik enorm grieperig geweest.. doodziek en ik ben zeker dat het door het stoppen met blowen kwam! ook ging ik enorm zweten en had ik enorm veel last van hoofdpijn Klik om te vergroten... Klinkt niet fijn, goed dat je ervanaf bent en hebt volgehouden! Rook zelf nog wel wat wiet maar gaat binnenkort ook een eind aan komen. Klik om te vergroten... de eerste dagen was ik echt een wrak, keelpijn niet normaal, zweten, loopneus, spierpijn, misselijk... en dan zeggen ze dat wiet niet verslavend is?? het lijkt mij wel heroine als je naar de afkickverschijnselen kijkt die ik heb meegemaakt neenee geen wiet meer voor mij haha scheelt ook heel wat geld, voel me zo rijk opeens"
"MiNiMaLiSDope zei: Idd goed wietje! Jaartje of twee terug gehaald in de Mississipi in Maastricht, was toen maar 7euro/gram denk ik Klik om te vergroten... is er nog steeds voor 7.5/gram hoor en inderdaad knalle"