Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"django zei: : A.U.B. A.U.B HELP.. HELP.... ik ben 5 maanden geleden (heel stom) begonnen om coke te proberen, sindsdien ben ik steeds meer gaan gebruiken en nu heb ik het elke dag een paar keer nodig, ik heb er zo'n spijt van dat ik ben begonnen , want nu kan ik er niet vanaf. Ik kan met niemand praten, en ik weet niet wie mij kan helpen, zelf lukt het mij niet ook al heb ik een paar keer geprobeerd te stoppen, maar steeds val ik weer terug. Is er iemand die hetzelfde probleem heeft en het wel is gelukt. hoe kan ik stoppen voor altijd. Schrijf me a.u.b. en deel jou ervaringen zodat ik misschien iets kan leren. Ik moet stoppen. Klik om te vergroten... mij is het wel gelukt! maar doe dit nooit na, ik heb een overdosis gehad en ben zo een beetje de enige in nl die het overleeft heeft. vertel het iemand waarvan je denkt dat deze niks meer met je te maken wil hebben als je er mee door gaat en laat deze jou controleren, (d-test). zoek een motivatie zoals je kindje of relatie. 1 ding kan ik je beloven (sorry) aan het einde van de rit, (als je door gebruikt), zul je zo labiel zijn dat je om een kleinigheidje in staat bent om zelfmoord te plegen, je wordt namelijk zo labiel als een blaadje sla. dood ga je toch, maar moet dat nu al? aan coke kan je ook dood gaan, het is geen jointje!!!!! GELOOF ME! het word ook vesneden met allerlei troep wat je je leven kan kosten! Nu heb je een hekel aan de vogeltjes die in de ochtend gaan fluiten, stop je met de coke dan geniet je ervan en sta je weer fit, vrolijk en uitgeslapen op. Ik weet waar ik over praat, als er echt iets is laat het weten svp!!!! flosh2"
"Crop zei: het snuiven, watvoor gevoel komt er dan door je heen, ik heb echt geen flauw idee eigelijk naja niet dat ik het ga doen, ik maar ff nieuwsgierig Klik om te vergroten... heb ik gedaan, heftig, duurder dan goud, een keer doen en je komt er niet meer vanaf! je eet niet meer, blijft wakker, en je wordt psychisch zo labiel als een blaadje sla!"
"blackminded zei: Hallo, ik gebruik nog niet zo lang maar twijfel of mijn coke niet teveel met speed versneden is. Het is niet helemaal wit, maar licht cremekleurig. Het is ook best hard, moet het snijden enzo. Daarbij heb ik vreemde klachten, als ik gesnoven heb krijg ik pijn in mijn linkerarm en soms op mijn borst. Die pijn houdt soms dagen aan, soort spierpijn lijkt het. Het verminderd wel met de dagen. Is dit normaal? Komt het vaker voor? Klik om te vergroten... dit zijn waarschijnlijk hartklachten, deze kun je zowel van coke als van speed krijgen, je kunt het laten controleren die drugs, maar als je er zo snel last van hebt zou ik maar eens na gaan vragen bij de dokter of alles wel zo oke is bij je, je hart , longen, enz. als je snuift moet je niet vergeten dat deze je maag, longen en hersenen in gaan!!!! de poeder heb ik het over. (via het bloed komt het daarna overal) succes"
"sonne zei: hoi bibi steun je vriend zoveel je kan en laat merken dat je achter hem staat!ook als het even wat minder gaat laat m niet vallen!als hij ziet dat jij dr voor hem bent dan geeft dat hem ook weer kracht,je hoeft natuurlijk niet alles te pikken en duidelijk grenzen stellen maar probeer m zoveel mogelijk te motiveren,dat mensen een terugval krijgen komt vaak door vooroordelen die veel mensen hebben en dus geen tweede kans aan iemand willen geven,en probeer m ook zover te krijgen dat hij professionele hulp zoekt,zonder gaat het een stuk moeilijker en hoef je niet alleen de last te dragen en deze mensen zijn objectiever en doorzien elke smoes om gebruik goed te praten(kan je niet precies uitleggen wat ik hiermee bedoel,hoop dat je begrijpt wat ik bedoel)blijf sterk!wens jullie veel sterkte in dit gevecht toe en geef het niet op! Klik om te vergroten... ik zit zelf met hetzelfde probleem, mijn zoontje is nu 11 mdn, hij was clean maar helaas schijnt de zon weer en komt hij weer in kontakt met de verkeerde mensen en komt iedere avond met een scheve kaak thuis, normaal praten lukt hem dan niet meer. ik heb hem gevraagd of hij gebruikt heeft maar wordt dan lekker kwaad, want wie denk ik wel dat ik ben om hem voor leugenaar uit te maken, hij ontkent t.o. mij, ik heb nu een d-test besteld via internet, daarmee kan ik zijn kleding testen op heroine, cocaine, wiet, en amfitamine. hij zal wel heel boos worden wie weet hier vertrekken maar altijd beter dan met een verslaafde in huis mijn kindje groot brengen, liegen vind ik net zo erg als bedriegen. ik heb zelf ook vrij heftig gebruikt dus herken ik het als een echte. haal die d-test in huis en confronteer hem regelmatig, dit ga ik in ieder geval wel doen, en zo nodig stop ik met de relatie, stel je voor dat iemand de kinderbescherming beld, ben ik wel mijn kindje kwijt!!!! en jij???"
"ger69 zei: Hallo, weet iemand hoe het kan dat wanneer je voor een lange periode coke heb gebased je vullingen eruit gaan......ben er drie kwijt geraakt. wel weer gevuld maar ja.... Klik om te vergroten... is erg normaal, je tanden worden op den duur ook bruin en vallen uit en zo."