#1
je kunt het echt zien aan de posts dat het een drugsforum is hé :P 


basecoke is bijzonder slecht voor ......... zo';n beetje ALLESBal0n zei:Is het niet zo dat basecoke bijzonder slecht voor je
ger69 zei:Hallo, weet iemand hoe het kan dat wanneer je voor een lange periode coke heb gebased je vullingen eruit gaan......ben er drie kwijt geraakt. wel weer gevuld maar ja....
sneeuwuil zei:nu is er nog niks aan de hand. wacht maar over 5 jaar. dan gaat je gebit in een stroomversnelling erg hard achteruit. dat is een van de redenen waarom ik ermee wil stoppen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."