Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nee, mensen schrikken ervan, kleine moeite om ff rustig plekje op te zoeken."
"Ik ben nu ongeveer anderhalf jaar gestopt met coke, gebruikte merrmalen per week, verschillende hoeveelheden,dit zo'n 8 jaar Dit deed ik nooit op momenten dat ik bv moest werken ed. Achteraf gezien heb ik het misschien niet zo moeilijk gevonden, je moet alleen even het vertouwen krijgen dat het mogelijk is. Wanneer je het iedere week probeert, en het gaat steeds mis, zakt je zelfvertrouwen tot een dieptepunt. Dat moet je weten te doorbreken. De trek heb ik op zijn tijd echt nog wel, alleen heb afstand genomen van een bepaald sociaal wereldje, dus echt weer aan lager wal raken zal denk ik niet meer gebeuren...bij een mistap is er ook nog geen man overboord....alleen moet het wel bij die misstap blijven....gelukkig nog geen misstap gehad Het irriteerd me soms wel mateloos dat je altijd "verslaafd" blijft, dus op zijn tijd trek ervaart... Het leukste na het gestopt zijn vond ik het geld dat ik overhield, iedere week dat ik niet gebruikte hield ik een hoop geld over, en had ik een soort gevoel van "ik heb een geldprijs gewonnen"...dat voor ogen houdende was ook een zeer goede motivatie....na een half jaar ook maar van dat geld een reis naar zuid-afrika gemaakt...... Nu vriendin, uni-studie alsnog afgemaakt....en best tevreden. Incidenteel coke gebruik wil ik helemaal niet veroordelen, denk alleen dat het er niet vaak bij blijft....bij mij niet in ieder geval groetjes"
"Toevallig aanwezig geweest bij een paar crack rokende boys, wat een ontzettend nare sfeer hing daar zeg. Alles draaide om meer halen, en volgens mij had men daar veel voor over. gladde praatjes onder invloed van snuifcoke is er niks bij. bah"
"ik vroeg me trowuens af.....de trek in snuifcoke komt vaak na wat alcohol. Hoe is dat met basen?.....staat alcohol daar los van, en kan iemand dus op ieder moment drang hebben om te gaan gebruiken?"