Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"MentalFucked zei: Ik en mijn maat gingen allebij met ons gezicht erboven hangen, en kregen gewoon tranen ervan in de ogen? Mijn maat gebruikt vaak, maar heeft dat nog nooit gehad. Kan ik hiervan uitgaan dat het goed spul is? (Dealer is te vertrouwen, en ik heb geen tijd om het te testen.) ^^^^^ Lees dit wat hierboven staat, dat is toch gewoon bullshit? Je kan nergens aan merken als het goede of slechte is, kenners zullen hier wel truckjes voor hebben.. Laat je speed dus gewoon testen om ongelukken te voorkomen. Ik heb zelf ook al eens gele speed gehad, en tot nu toe het beste die ik ook ooit heb gehad. Maar dat betekent niet dat jou speed ook goed is. Klik om te vergroten... Klopt, maar ik wil vandaag gebruiken, dalijk heb ik een feest. Nu heb ik dit gelezen op een forum. Amfetamine in poedervorm is maximaal 73% amfetamine en 27% sulfaat. 100% amfetamine is een olie-achtige vloeistof. Speed wordt vaak versneden met middelen als mannitol, dextrose, paracetamol. Echter merk je vrijwel niks van deze middelen en zijn ze ook niet een heel groot probleem. Alleen soms wordt amfetamine versneden met cafeïne, dit is wel degelijk erg vervelend. Cafeïne brandt in je neus/tong en ruikt smerig/bitter en veroorzaakt de volgende effecten: Hartkloppingen Zweten Rusteloos gevoel Tintelingen Daarnaast wordt je speed geel/bruin als de cafeine aan lucht word blootgesteld en het zorgt ervoor dat alles plakkerig word en je geen mooi poeder kan kappen. Dus heb je gele pep/ wordt het niet mooi droog na een paar uur drogen of stinkt het erg chemisch wanneer het helemaal droog is dan kun je overwegen om het te wassen. Door het te wassen met aceton haal je alle cafeïne eruit waardoor je vuile speed opeens veranderd in een heel redelijk product. Schone pep hoort wit te zijn en mits 100% droog vrijwel géén geur te hebben. Het brandt nauwelijks in je neus en is een fijn poeder wat niet hoor te plakken. Klik om te vergroten... Zit hier iets van waarheid in, of kan ik ervan uit gaan dat het niet waar is?"
"Ik heb hem zojuist getest, 100mg naar binnen. 50mg aan elk neusgat. Nu proefde hij niet vies, ik moest wel drinken, maar niet zo vies als de vorige patches die ik had. Mijn neus voelt ook verdoofd aan, zoals bij Coke. enig idee wat dit kan betekenen?"
"Shitt.. Hij brand tering hard. Maar hij is goed. Beter dan alle andere samples die ik ooit heb gehad."
"Nevermind, ik consumeer zo goed als nooit cafeïne. Het is de cafeïne die de kop op deed. Mijn pep is dus versneden met Cafeïne. Ik denk dat ik het ga wassen. Ik ga zo meteen aceton halen in de kruidvat. Mijn vraag luid, hoe moet het precies? Ik ben bang tot ik een fout maak en straks vergiftigd ben met aceton."
"Ook ervaar ik een vieze smaak in mijn mond bij het roken van een sigaret, en heel lichtjes bij het drinken, en een vieze geur als ik rustig inadem via mijn neus. Ik voel geen speed rush (lichtjes maar), maar ben wel klaar wakker. Zometeen wassen met aceton. (4,5gr nog liggen nu) Als het klaar is met wassen zal er nog maar zo een 2,5 gr van overblijven. Wees maar gerust, mijn dealer gaat nog een gratis 5 gram erboven op fixen die ik ook was. Heb ik uiteindelijk toch 5 gr speed Andere dealer dan maar."
"dubbel0seven zei: Maar meestal komt de gele kleur van veel caffeine. Of een andere stof die een exotherme reactie aangaat met een andere stof. Hierbij komt veel warmte vrij waardoor de amfetamine verbranden en gelig verkleurt. Word na het drogen de pep geel en begint hij te stinken en te orikken in de ogen en neus. Dan beginnen de restant stoffen productie te reageren met andere stoffen. Denk hierbij aan restant stoffen zuren als mierenzuur zwavelzuur(of andere sterke zuren) Klik om te vergroten... Ik had 5 gram. Had gewoon geen zin in reacties van mensen die zeggen dat ik veel te veel gebruik. Nog altijd 4,5 gram van over. Net een bus aceton gehaald. De pasta is geel geworden na het drogen. Hij stinkt en prikt in de ogen en neus. Dus als de restant stoffen van de productie beginnen te reageren met andere stoffen, is dit dan een probleem? Of kan ik hem nog altijd met Aceton wassen om te zuiveren. Ik heb nu 1l aceton. Ik las dat ik 25ml moet gebruiken per gram. Maar het mag niet in plastic, ik heb 2 glazen voor het in te doen.. maar alleen een plastic maatbeker om af te meten? Koffie filters heb ik.. Maar ik wil eerst horen als dat wat hierboven gezegd is het geval is (Productie stoffen die met elkaar reageren), het nog zin heeft om het te wassen met aceton, of gewoon klaar is voor de vuilbak? EDIT; Na dat ik het eerste lijntje had genomen. (2 in totaal genomen) Eergisteren nacht.. had ik een vieze smaak en geur. Dit is pas sinds gisteren weg. Als ik cola dronk ofzo bleeft dit ook tering erg aan mijn tong plakken. Een zwarte smurrie eigenlijk van de cola.. Dit is pas sinds vandaag weer weg en kan dan ook weer met smaak eten en drinken. :P Daarom dat ik sowieso de speed eerst wil wassen voor ik het door mijn neus ga halen opnieuw."
"Dat wordt improviseren, suggesties? :P"
"SirErick zei: fgamer zei: Dat wordt improviseren, suggesties? :P Klik om te vergroten... Wat dacht je van een koffiemok of theeglas? Die kun je prima gebruiken. Klik om te vergroten... Om aceton af te meten? Maatbeker is geen optie, sinds hij van plastiek is."
"Ik heb aceton van de bouwmarkt. Nu vroeg ik mij af welke koffiefilters goed zijn? Ik heb deze, zijn deze geschikt voor het zuiveren van speed? { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Verder vroeg ik mij af, als ik de speed in een glas gevuld met aceton doe, moet ik de speed eerst drogen en kappen? Zodat het poeder is? Hoeveel uur zou ik het glas met de koffiefilter met de speed in moeten laten staan? En wat doet dit qua geur? Ik doe dit binnen, en ik zou niet willen dat de hele ruimte chemisch ruikt, of zelfs het heel huis.. Er zou maar eens onverwachts bezoek moeten binnenkomen?"
"Ja ja! Ik ben er weer. Ik ben van 23 februari gestopt geweest met alles. Nou.. Ik denk, ik ga toch nog eens een halve gram pep doen. Dealer op gebeld, hij halve gram pep gebracht.. Nou wat bleek? De speed was geel. ?! Zegt dit iets over kwaliteit? Ik hoor van mensen dat het betekent dat het heel erg versneden is. Dus dat het betekent dat het maar 20% maximum is? Kan iemand dit bevestigen? De geur is heel straf, maar ruikt niet naar cafeïne ofzo.. Hij is ook in een paar tellen droog op de spiegel. Gelieve mij te helpen!"