Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, nee, jij bent verantwoordelijk!!!! als ze worden gepakt, wordt aangifte gedaan bij de politie en kunnen ze, als de politie dat wenst, ook contact opnemen met het parket. Maar dat kan de politie beslissen. In het begin is er altijd een boete, het hangt af van het bedrag. En als je opnieuw de wet overtreedt, riskeer je gevangenisstraf. Helaas is het in Duitsland erg streng en gevaarlijk, alsjeblieft mensen komen niet met drugs naar Duitsland. het kan slecht aflopen. handboeien !! vriendelijke groet fadi"
"Ik kan hier niet testen. Je kunt ze alleen in Berlijn testen, maar ik woon niet in Berlijn 😢 Ik ga in het weekend op bezoek bij een vriend en dan gaan we samen testen en zorgen dat ik niet alleen ben als er echt iets ergs gebeurt, hij kan snel een ambulance bellen."
"Maar ik wil seks met chemicaliën"
"MR_CHIP zei: lol pump and dump Klik om te vergroten... Hallo, dat vind ik niet grappig. weten hoe gevaarlijk dit medicijn is? het is erg levensbedreigend. Ik ging er bijna mee dood en mijn zus redde mijn leven door snel een ambulance te bellen. 😢"
"MR_CHIP zei: tja dat zijn de risico's van drugs Klik om te vergroten... Hallo, dit is precies waarom we er de voorkeur aan geven om iedereen HANDEN WEG te houden van deze medicijnen"
"hallo je moet "CLEAN" zijn in Duitsland. anders zijn ze hier niet welkom. alles is hier verbod. oké geen cannabis. Groetjes Fadi uit Duitsland"
"Hallo 🙂 dat spul kun je het beste weggooien, het is giftig en dodelijk! Wees blij dat je NIET VERSLAAFD bent. Zelf kon ik het niet lang bewaren, in 1-2 dagen elke 10 gram tot alles leeg is. Groetjes Fadi"
"goedemorgen bedankt voor het antwoord ❤️ nee ik drink geen alcohol en ik rook niet. het probleem ik had seks met iemand en zonder 3mmc kan ik het niet meer. Ik bel maandag de verslavingszorg en maak een afspraak."
"Hallo, dit is mijn eerste keer op het Nederlandse drugsforum en helaas spreek ik alleen Duits. Ik weet niet hoe mijn leven verder zal gaan. Ik slik al 2,5 jaar 3-mmc, het wordt steeds erger. Ik heb donderdag 20 injecties gehad (gelukkig injecteerde ik soms verkeerd, niet in de ader) tot de hele 10 gram op was. Ik was zo slecht. Ik ben twee keer behandeld in een therapiecentrum, helaas viel ik steeds terug en werd ik eruit gegooid. misschien kan iemand mij een tip geven hoe verder te gaan. Ik heb weer iets uit Nederland besteld. 3-CMC die bijna identiek zijn aan 3-MMC, weinig verschil. Ik wil weer een normaal leven zonder deze verslavende middelen. U kunt het antwoord in het Nederlands schrijven. Ik gebruik een website-vertaler, het werkt geweldig. Heel erg bedankt voor je hulp 😢😢😢😢"
"Hallo, ik heb hier 3-CMC Crystal, maar ze zijn echt geel Wat bedoel je? Kan ik het nog gebruiken of is het giftig? Bij voorbaat hartelijk dank (ik gebruik Google Translate omdat ik alleen Duits spreek. Hartelijk dank"