Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb 4 keer in mijn leven een bad trip gehad....en alle keren met blowen... zo erg...dat ik dacht dat ik doodging kon me maar op 1 ding gelijk focussen, en als ik dat deed dan ging ik er veel te diep over nadenken...mn gedachten gingen sneller dan mn hersenen op dat moment waren...dus die verhouding klopte ook al niet, en mn aandacht ging steeds vanzelf naar mn ademhaling...dat ging dan natuurlijk helemaal fout...die ging veel te langzaam...uiteindelijk voelde in dan aan mn hartslag...en die was dan uiteraard niet te vinden...en dacht ik helemaal dat ik dood ging....ppppffff dit duurde dan echt uren en ging door een hel....."
"Toch een kleine discussie geweest..... Ach je hoeft ook niet te winnen in een discussie...als je dr allebei maar wat van leert... Gelukkig doet ploerd dit niet dagelijks van dit soort discussies, want na bijna 3 jaar zou ik hem wat aandoen denk ik.... Neeeeejjj geen discussies meer.....gelukkig niet in dit huis...... :P"
"af en toe gebruik ik nog wel eens wat speed...heel spooradig...maar het is wel altijd even gezellig dan... heb de laatste tijd ook wat feessies gehad, waar veel tequilla doorheen ging...tot de laatste keer ging dat goed.. ik ben echt nog nooit zover weg geweest als afgelopen keer door de tequilla...ik had echt dus nix meer in de hand..ben echt strond ziek geweest, heb de hele avond nacht en de dag daarop lopen overgeven...en heb toen ik zover weg was dingen gezegd, die ik normaal nooit zou zeggen.. tequilla heeft voor mij nou dus echt afgedaan... zijn er meerdere die dit met mij kunnen delen??"
"ja hoor .....ik gebruik af entoe, maar als ik dan gebruik wil ik er ook goed voor gaan ook!!! nou heb ik idd dromen gehad (lig je lekker te slapen) dat ik een lijn snatz nam, en dat ik dus helemaal spichtig wakker was in mijn droom...en nee dat is alles behalve vet natuurlijk!! heb ook al eens een paar keer meegemaakt dat ik wakker werd, en dat het leek alsof ik nog in een droom naar mn werk ging...en dan pas rond 12 uur uit die fake droom ontwaken...dat vind ik echt het ergste wat je kan meemaken"
"Er moet haast dan wel een combinatie zijn geweest van meerdere soorten drugs door elkaar heen....."