Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoverdosis speed

overdosis speed

8 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien was het voorbeeld een beetje overdreven :sunglasses:
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het hangt natuurlijk ook van de tolerantie van de jongen af en misschien was hij wel allergisch of iets in die zijn. Als die jongen nog nooit speed heeft gehad en je gooit vijf gram in z'n glas kan ik begrijpen dat ie goed fout zal gaan.
n
nevelLid
01-01-2024, 00:00
#3
In Antwerpen is vrijdagnacht een 24-jarige jongen overleden nadat zijn vrienden hem een overdosis speed hadden gegeven. De Dendermondse onderzoeksrechter Evi Muylaert heeft de drie vrienden uit Kruibeke aangehouden wegens schuldig verzuim en het toedienen van een dodelijke dosis drugs aan een vriend.

http://www.standaard.be/nieuws/binnenla ... 05U&snel=1


hmm, ze hebben speed in zijn glas gedaan, niet mooi natuurlijk...
wat zou een overdosis speed zijn, want ik heb zo een beetje het idee dat een overdosis toch wel een serieuze hoeveelheid moet zijn. Of zou er iets anders aan de hand zijn geweest.... Trouwens als je dan genoeg voor een overdosis in iemand zijn glas doet, proef je dat dan niet enorm?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja beetje vreemd verhaal, maar ze hadden van te voren al zitten blowen en het is moeilijk te zeggen of het dan ook alleen bij blowen is gebeleven tot die tijd. Ik denk dat er nog wel meer aan de hand is, want een od pep is idd best veel en bovendien zul je dat echt wle proeven in een glas cola.
e
essieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er moet haast dan wel een combinatie zijn geweest van meerdere soorten drugs door elkaar heen.....
n
nevelLid
01-01-2024, 00:00
#6
dacht ik eigenlijk ook, toch spijtig dat ze op het nieuws het enkel wijten aan een overdosis speed. Eigenlijk geen correcte berichtgeving he.
n
nevelLid
01-01-2024, 00:00
#7
inderdaad,... maar geloof jij dat je cola nog lekker is als er 5 gram speed doorheen is gegaan?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
boy zei:
Het hangt natuurlijk ook van de tolerantie van de jongen af en misschien was hij wel allergisch of iets in die zijn. Als die jongen nog nooit speed heeft gehad en je gooit vijf gram in z'n glas kan ik begrijpen dat ie goed fout zal gaan.
Klik om te vergroten...

Sorry moet ff
5 gram in een glas cola, WHAHAHAHA

Als je dan nog niet over je nek gaat is er duidelijk wat mis met je smaakpapillen.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
je moeteens een klein beetje speed op je tong leggen , smaakt al ongelooflijk goor, wat moet dat dan niet zijn met 5 gram in je glas

:kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."