Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMedische checkup - speed

Medische checkup - speed

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
e
ellingtonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,


Vorige week had ik voor de 2de keer tot nu toe speed gebruikt, zij het in grotere mate deze keer. I.p.v 1 lijntje zoals de week ervoor (wat uitstekend meeviel), nam ik er nu 3. Werkte ook perfect, maar ik hield er een gigantische kater aan over, plus ik ben nog eens hervallen in mijn eeuwige winter'verkoudheid'. Over dat laatste ben ik niet meer 100% zeker, dus dacht ik er aan om de dokter maar eens te gaan raadplegen, ik voel mij namelijk al sinds november ziek. Ik heb last van enorme hoofdpijn, ben constant moe, en blijf maar last hebben van mijn luchtwegen. De dokter heeft dus een bloedafname gedaan, om mij te checken op allergieën etc. De kans zit er ook in dat ik een sinusitis heb, dus ik moet ook langs voor foto's.

Nu is mijn 'probleem', aangezien ik nog niet meerderjarig ben, dacht ik dat de dokter alle problemen moet melden aan mijn ouders. Het laatste waar ik zin in heb is dat die nog eens te weten komen dat ik speed gebruik. Ik vroeg mij dus af of de kans om daar achter te komen bestaat? Via de foto's van mijn sinussen, bloedonderzoek etc...

Zoja, dan zou ik mij daar graag op voorbereiden.
Alvast bedankt.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
incest problemen meldt ie ook niet aan de ouders .....
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
je dokter gaat niet zoeken naar drugs ... hij zoekt andere dingen.
daarnaast mag ie het niet zomaar aan je ouders vertellen volgens mij, ik weet het niet zeker maar als 18+ heeft ie zijn waffel tehouden.

Maak je geen zorgen ze zoeken niet naar drugs maar naar je toestand van je bloespiegel.

Stonie
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
daarnaast mag ie het niet zomaar aan je ouders vertellen volgens mij, ik weet het niet zeker maar als 18+ heeft ie zijn waffel tehouden.
Klik om te vergroten...

ellington zei:
Nu is mijn 'probleem', aangezien ik nog niet meerderjarig ben, dacht ik dat de dokter alle problemen moet melden aan mijn ouders.
Klik om te vergroten...

Dus.. :P

Anyway, als de dokter niet specefiek op drugs onderzoekt zal het er ook niet uitkomen. Don't worry :wave:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#5
vanaf 16 geldt medisch geheim
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar hij zal niet zoeken achter afbraakstoffen van amfetamines hoor.
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een dokter heeft zwijgplicht, dacht ik zo...... :confused:
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#8
Onder je 16 denk ik niet hoor. Althans vroeger wisten ze dat ik rookte en ze hadden het verteld. Maar toen was ik 13. Ik weet niet of het nu nog zo is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."