Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik had een vraagje over een probleem waar ik al enkele maanden mee zit. Ik rook regelmatig wel eens een joint, met regelmatig bedoel ik dan gemiddeld om de week. Soms 2 weken niet, soms meerdere op één avond tijdens feestjes, enkel een 'gelegenheidsroker' dus. Telkens ik vroeger eens wat rookte, was ik wel vaak lekker stoned, maar niet bepaald 'wauw!'... een rustig, soms moe, maar chill en aangenaam gevoel. Sinds enkele maanden kan ik er vreemd genoeg echt niet meer tegen. Op een avond enkele weken geleden, probeerde ik nog eens een bong, waarna ik totaal out ging. Een tamelijk misselijk gevoel, doodmoe, rare gedachtengang, en een zeer benauwd gevoel. Zo kon ik het daar binnen niet uithouden, en moest ik per se buiten een wandeling maken om mij ietwat beter te gaan voelen. Sindsdien kan ik na 3 trekjes van een joint alwweer hetzelfde gevoel naar boven halen. Zelfs gisteren, rookte ik één joint met twee personen, en ben thuis in slaap gevallen, wat totaal niet van mijn gewoonte is. Ik voelde ook alles draaien, en dat tot misschien zelfs 6 uur later. Normaal gesproken hou ik wel van zo'n spacend gevoel, maar dit lijkt iets meer op het gevoel van véél te véél gezopen te hebben, en dan zo'n rollercoastereffect na een avond in je bed. Ik vind het enorm jammer, want vroeger kon ik wel vaak genieten van een joint, maar nu ben ik er zelfs een beetje bang voor aan het worden... Heeft iemand een idee hoe dit komt, of hoe het te verhelpen is? Iemand hetzelfde meegemaakt? Alvast bedankt!"
"hallo allemaal, ik heb mij een kleine week geleden een halve gram pep aangeschaft, maar heb nog een 2-tal lijntjes over. Ik vind het zonde om dat niet op een feestje gebruiken, dus ik zou het graag nog een 2/3 tal weken bewaren. Zal het niet aan kwaliteit inleveren als ik het in een lade, in een zipzakje 'verstop'? Woon nog steeds bij mijn ouders, dus de vriezer is geen oplossing... bedankt!"
"Hallo, Mijn excuses als dit het 100ste topic zou zijn over eerste keer speed etc., maar ik zou graag (een) duidelijk(e) antwoord(en) krijgen alvorens met speed te beginnen. Ik heb reeds al veel ervaring met MDMA, XTC, en anderen, maar nog nooit met speed. De laatste keren dat ik MDMA ging gebruiken heb ik veel gespaced, maar zelden gedanst, het is dus echt al een tijdje geleden dat ik op de dansvloer te bespeuren was, ik was eerder ergens aan het socializen, hallucineren of wat dan ook. Bij mijn weten zou speed nog iets beter zijn dan MDMA om echt te dansen, maar is dat weldegelijk zo? En hoe zit het met katers? Alvast bedankt!"
"Ik heb naar topic gezocht, maar echt een klaar en duidelijk antwoord dat ik zoek, vind ik niet. Is het abnormaal om perfect geinformeerd te worden alvorens dingen te proberen?"
"En het voorste gedeelte niet te vergeten. Information overload noemen ze dat op zo'n moment."
"DarkScope zei: ellington zei: En het voorste gedeelte niet te vergeten. Information overload noemen ze dat op zo'n moment. Klik om te vergroten... Zo kun je het ook noemen maar ze begon in je kont te knijpen dat bedoel je ermee? Klik om te vergroten... Onder andere."
"Zou iemand mij de voor - en nadelen van rilatinegebruik tijdens studeren kunnen opnoemen?"
"Hallo iedereen, Dit weekend nog eens genoten van een portie MDMA, maar ik begin mij vragen te stellen bij volgend probleem. Na een nachtje uit met drugs heb ik vaak last van acne. Op mijn gezicht, borst, en bovenrug. Ik ben niet zeker of dit fenomeen zich enkel voor doet na gebruik van drugs, aangezien ik enkel met drugs tot zwetens toe dans. Na wat opzoekingswerk las ik dat acne na XTC gebruik kan wijzen op een toekomstige leveraandoening, wat mij toch wel tot nadenken doet stemmen. Volgende week ben ik alvast van plan om te gaan feesten (hopelijk tot zwetens toe), maar zonder XTC of andere middelen te gebruiken. Mijn vraag was of er nog mensen op dit forum last hebben van acne na druggebruik, of dit enkel te 'danken' hebben aan het vele gezweet op een avondje dansen. Als ik de volgende keer na een nacht stappen met xtc nog last heb hiervan, ga ik uiteraard een dokter raadplegen. Alvast bedankt"
"Eergisteren XTC gebruikt op een feestje, en ben toen om het uur mijn gezicht gaan spoelen met water. De dag erna totaal geen last meer gehad van acné, hoewel ik nochtans als een beest heb staan zweten..."
"Die indruk is er wel tijdens het maken van muziek op de PC, maar na enkele uren heb je pas door dat het nergens op lijkt. Op speed muziek draaien op een feestje lijkt mij nog te doen!"