#1
Daar heb ik het de vorige keer bij mij dus fout mee gedaan. ik had wel verwacht dat het na een uur trekken toch wel een eindje verdampt zou zijn. Volgens mij is er nog geen haf kopje verampt..

Het water verdampt eerder dan de psilocybine..Ellesdee zei:hahaha
tis ook niet de bedoeling dat er iets verdampt![]()
raging_bull zei:Het water verdampt eerder dan de psilocybine..Ellesdee zei:hahaha
tis ook niet de bedoeling dat er iets verdampt![]()
![]()
Ellesdee zei:raging_bull zei:Het water verdampt eerder dan de psilocybine..Ellesdee zei:hahaha
tis ook niet de bedoeling dat er iets verdampt![]()
![]()
maar waarom laat je t water verdampen?
raging_bull zei:Ellesdee zei:raging_bull zei:Het water verdampt eerder dan de psilocybine..Ellesdee zei:hahaha
tis ook niet de bedoeling dat er iets verdampt![]()
![]()
maar waarom laat je t water verdampen?
Ik had verwacht dat er wel een deel zou verdampen als de thee een uur trekt...
resultaat was dat ik de laatste keer 5~6 glazen thee had in me eentje... En een vol gevoel als on-set is al geen goed begin. Volgende keer doe ik 2 hooguit 3 koppen thee. En dan eet ik de paddestoelen ook nog op want ik geloof niet dat echt alles er uit is. Vorige keer heb ik ze weg gemikt na ze een uur hebben getrokken.
JJJ zei:Maar thee werkt meestal wel iets sterker dan wanneer je dezelfde hoeveelheid paddo's eet. Doordat de stofjes opgelost zijn, werken ze iets sneller, het werkt dus eerder, de piek is wat sterker, en het is wat eerder voorbij. Ikzelf merk dat verschil best duidelijk.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."