Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThee sterker??

Thee sterker??

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#1
Daar heb ik het de vorige keer bij mij dus fout mee gedaan. ik had wel verwacht dat het na een uur trekken toch wel een eindje verdampt zou zijn. Volgens mij is er nog geen haf kopje verampt..
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
hahaha
tis ook niet de bedoeling dat er iets verdampt :rolleyes:
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ellesdee zei:
hahaha
tis ook niet de bedoeling dat er iets verdampt :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Het water verdampt eerder dan de psilocybine.. :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
raging_bull zei:
Ellesdee zei:
hahaha
tis ook niet de bedoeling dat er iets verdampt :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Het water verdampt eerder dan de psilocybine.. :wink:
Klik om te vergroten...

maar waarom laat je t water verdampen?
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ellesdee zei:
raging_bull zei:
Ellesdee zei:
hahaha
tis ook niet de bedoeling dat er iets verdampt :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Het water verdampt eerder dan de psilocybine.. :wink:
Klik om te vergroten...

maar waarom laat je t water verdampen?
Klik om te vergroten...

Ik had verwacht dat er wel een deel zou verdampen als de thee een uur trekt...

resultaat was dat ik de laatste keer 5~6 glazen thee had in me eentje... En een vol gevoel als on-set is al geen goed begin. Volgende keer doe ik 2 hooguit 3 koppen thee. En dan eet ik de paddestoelen ook nog op want ik geloof niet dat echt alles er uit is. Vorige keer heb ik ze weg gemikt na ze een uur hebben getrokken.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
raging_bull zei:
Ellesdee zei:
raging_bull zei:
Ellesdee zei:
hahaha
tis ook niet de bedoeling dat er iets verdampt :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Het water verdampt eerder dan de psilocybine.. :wink:
Klik om te vergroten...

maar waarom laat je t water verdampen?
Klik om te vergroten...

Ik had verwacht dat er wel een deel zou verdampen als de thee een uur trekt...

resultaat was dat ik de laatste keer 5~6 glazen thee had in me eentje... En een vol gevoel als on-set is al geen goed begin. Volgende keer doe ik 2 hooguit 3 koppen thee. En dan eet ik de paddestoelen ook nog op want ik geloof niet dat echt alles er uit is. Vorige keer heb ik ze weg gemikt na ze een uur hebben getrokken.
Klik om te vergroten...

ik doe maar 1 mok thee per portie
en ik laat t maar een half uur trekken
en eet alleen de restanten op als ik daar zin in heb
e
eliXerLid
01-01-2024, 00:00
#7
tja ik zet ook maar 1 mok met thee en eet gewoon alles op :sunglasses:
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maar thee werkt meestal wel iets sterker dan wanneer je dezelfde hoeveelheid paddo's eet. Doordat de stofjes opgelost zijn, werken ze iets sneller, het werkt dus eerder, de piek is wat sterker, en het is wat eerder voorbij. Ikzelf merk dat verschil best duidelijk.
e
eliXerLid
01-01-2024, 00:00
#9
JJJ zei:
Maar thee werkt meestal wel iets sterker dan wanneer je dezelfde hoeveelheid paddo's eet. Doordat de stofjes opgelost zijn, werken ze iets sneller, het werkt dus eerder, de piek is wat sterker, en het is wat eerder voorbij. Ikzelf merk dat verschil best duidelijk.
Klik om te vergroten...


Ja dat kan waar zijn :wink: maar het zal vast niet veel schelen in de trip wel wat sterker ofzo :mrgreen:
S
SimiaLid
01-01-2024, 00:00
#10
All righty..
S
SimiaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zou zelf niet weten waarom.. Maar ik hoor vaak dat, als mensen thee zetten van paddo's, ze vaak maar 1 kopje nemen. Dan blijft er dus nog een hoop thee over, terwijl ze anders wel de hele portie naar binnen gewerkt zouden hebben.
Dus, dat zou betekenen, dat als je er thee van zet, dat je dan minder paddo's nodig hebt??
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ligt er aan hoe veel water je gebruikt om die thee te maken
ik heb geen zin om eerst een halve liter water te drinken voordat ik effect merk

zorg er dus voor dat er ongeveer 1kopje per persoon beschikbaar is
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
yep
S
SimiaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Maar dan gaat er dus gewoon 1 portie (of hoeveel je anders gewoon zou eten) per kopje/persoon?
e
eliXerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Met truffels hadden we ook thee gezet .. en dat maakte de smaak juist erger maar niet egt veel verschil gemerkt met ze gewoon eten of thee zetten :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."