Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer paddo's

Eerste keer paddo's

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#1
mja thnx voor de tips :) dr zal een tripreport komen denk ik :P
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bengt zei:
Colombiaanse.
Zeer mooie trip, kleurrijk, perfect voor de eerste keer gewoon.
Ik heb ze ook gegeten eerste keer.
Is altijd mijn beste trip gebleven.
Klik om te vergroten...

ik heb ze ook gegeten de eerste keer. ik voelde er niks van. voor mij zijn golden teachers de paddos. :hearteyes: :hearteyes:
e
eliXerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Doodkapje zei:
Bengt zei:
Colombiaanse.
Zeer mooie trip, kleurrijk, perfect voor de eerste keer gewoon.
Ik heb ze ook gegeten eerste keer.
Is altijd mijn beste trip gebleven.
Klik om te vergroten...

ik heb ze ook gegeten de eerste keer. ik voelde er niks van. voor mij zijn golden teachers de paddos. :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

hmm ik denk dat we de colombiaanse dan gaan doen maar is een halfe portie genoeg ? :hearteyes:
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik raad je een hele aan.
Je zult er heus niet slecht op reageren, als je goed in je vel zit.
e
eliXerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is bijna zover,

ik en 2 vrienden ( broodplank & Crusher ) gaan paddo's doen :hearteyes: , maar wij weten niet welke paddo's goed zijn voor de eerste keer dus weet iemand welke paddo's leuk en goed zijn voor de eerste geef hier je mening over welke het beste is uit dit kunnen wij dan een besluit maken :wink:

tnx, eliXer :smoke:
d
deceptiveLid
01-01-2024, 00:00
#6
hi
e
eliXerLid
01-01-2024, 00:00
#7
deceptive zei:
geen truffels iig, die dingen vind ik maar saai, niet heel visueel, wel filosofisch tis maar wat je wil.
halve portie mexicaanse deed het prima voor mij, lekker in een kleurrijk dromerig land met mooie vormpjes in de lucht te zien en golvende grasvelden, halve portie mexicaantjes dus!
Klik om te vergroten...
Truffels hebben we al 3x gedaan :wink: nu willen we dus paddo's :grin: mja die mexicaanse lijken me een goed idee maar we zijn met zijn 3'en en we nemen 20gram van de 30 ieder :wink:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik raad aan voor de eerste keer een hele portie mexicaanse te nemen of een halve portie van een sterke soort dan ga je waarschijnlijk niet te hard en niet te zacht.
e
eliXerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Immo zei:
Ik raad aan voor de eerste keer een hele portie mexicaanse te nemen of een halve portie van een sterke soort dan ga je waarschijnlijk niet te hard en niet te zacht.
Klik om te vergroten...
hmm de mexicaanse schijnen goed in de smaak te vallen hier :grin:
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#10
Colombiaanse.
Zeer mooie trip, kleurrijk, perfect voor de eerste keer gewoon.
Ik heb ze ook gegeten eerste keer.
Is altijd mijn beste trip gebleven.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
eliXer zei:
hmm de mexicaanse schijnen goed in de smaak te vallen hier :grin:
Klik om te vergroten...

Tja zijn zwakke paddo's voor beginners, zelf vind ik er weinig aan als ik eerlijk moet zijn.
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja klopt :) we willen graag weten welke het beste zin voor de eerste keer :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."