Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraagje(s)...

vraagje(s)...

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
e
el-terribleLid
01-01-2024, 00:00
#1
zoals jullie weten ben ik een beginnende gebruiker (neem sinds 2-3 weken ongeveer) dus af en toe voor het werk snuif ik eens een klein lijntje of zo, maar echt veel effect geeft het me niet, vanochtend één rond 10 uur gesnoven, en rond 13 uur al zitten geeuwen... dan één rond 15 uur genomen en nu zit ik weer te geeuwen.. kan het zijn dat men dealeur me in het zak zet of zo?

is speed nu zo schadelijk? zelf al drink je veel en eet je goed en gezond? (ben ferfente fitness laat maar zeggen body fan) en eet minstens 7 keer per dag, en drink minstens 2-3 l water per dag..
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#2
regelmatig speedgebruik helpt je fysiek goed naar de klote.. breekt spiermassa ook af.. dus als je trots op je spieren bent zou ik wat rustiger aan doen met de pep.

verder vind ik het sowieso zwaar onverstandig om te snuiven voor het werk. bewaar die shit gewoon voor het uitgaan en af en toe eens thuis.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee thuis heeft veel zin. Kan 'ie er beter iets nuttigs mee doen :þ
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eet geen pep, maar pap!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ExceptionalInsight zei:
Nee thuis heeft veel zin. Kan 'ie er beter iets nuttigs mee doen :þ
Klik om te vergroten...

Lake schrijft dan ook: bewaar die shit gewoon voor het uitgaan en af en toe eens thuis.

En thuis met een paar mensen kan ook kei gezellig zijn. veel muziek, praatjes enzz[/quote]

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."