Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlapheid..

Slapheid..

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hej,

Heb 3 lijntje speed op voel me niet echt opgewekt.
Kan wel slapen volgens mij.

Van xtc word ik ook altijd zo moe.
Wat is hier een verklaring voor ?

Waar ligt het aan.
Kan het actiefe wel gebruiken :) .

Mvg
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#2
misschien eens andere speed gebruiken?
die wat sterker is?
het kan ook tolerantie zijn, misschien heb je meer nodig voor het gewenste effect..

:wave:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb je last van ADD of ADHD ? Of dergelijke type stoornissen ?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee kan niet gebruik totaal niet veel.
Speed is wel goed,sta retestrak nu.

En flinke hartklopping maar heb het id dat ik nog kan slapen zo ?!
e
el-terribleLid
01-01-2024, 00:00
#5
Japi-10 zei:
Hej,

Heb 3 lijntje speed op voel me niet echt opgewekt.
Kan wel slapen volgens mij.

Van xtc word ik ook altijd zo moe.
Wat is hier een verklaring voor ?

Waar ligt het aan.
Kan het actiefe wel gebruiken :) .

Mvg
Klik om te vergroten...

heb het ook maar ik neem maar één lijntje en na 2 uur lijkt het uitgewerkt(begin dan al te geeuwen) :(
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja ik had me een keer laten testen voor add / adhd.
Kreeg medicijnen (concerta).

Werd er niet druk van maar ook neit geconcentreerd ofzo.
Denk dat ik ADD ofzo heb.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
dan werkt speed idd juist tegenover gesteld
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het effect is ook sterk afhankelijk van de omgeving waar je zit en de sfeer die er is etc etc, dat kan het ook zijn. :wink:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Volgens mij heb jij geen pep, maar pap gesnoven....
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hehe dan zou het wel erg goede pap zijn.
Gisteren iets van 0,5 gram gesnoven (Weinig gewenning heb ik).

Pff toen het uitwerken begon te kut was dat.
De hele nacht hartkloppingen gehad. :(
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#11
Japi-10 zei:
Hehe dan zou het wel erg goede pap zijn.
Gisteren iets van 0,5 gram gesnoven (Weinig gewenning heb ik).

Pff toen het uitwerken begon te kut was dat.
De hele nacht hartkloppingen gehad. :(
Klik om te vergroten...

Lol, ik zou eens aan de witte reus uit de schoonmaakkast van je moeder ruiken. Als dit hetzelfde ruikt hoor ik t graag :)

Hartkloppingen heb ik zelf eerlijk gezegd alleen gehad na 2gram zeer goeie dex te hebben weggenakt met zeer weinig gewenning. Maargoed iedereen reageert anders op drugs. Ik vermoed zelf dat je idd een vorm van ADHD hebt.

Het lijkt me toch handig een keer je speed te laten testen. Speed is killing maar wie weet wat er nog meer doorheen zit.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja maar ik heb eigenlijk altijd hartkloppingen.
Met wiet ook enzo.

Voelde ze pas toen de speed ''uit'' aan het werken was.
Hoe zou het eigenlijk komen dat ik dan die hartkloppingen zo snel krijg ?
(Verdomd irritant :openmouth: )
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als het redelijk goede speed is kan je met 1 net lijntje per neusgat de eerstkomende 10 uur niet meer slapen hoor :grin:

Laatste paar uren voel je het niet zo erg meer, maar het is nog steeds aanwezig ( check je hartslag maar ), vaak kan ik pas slapen als me hart weer met een redelijk normaal tempo begint te kloppen.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja dat heb ik dus ook.
Hele nacht niet geslapen omdat me hart zo tekeer ging.

Pas in de middag kon ik weer wat slapen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."