Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik kan me heel erg in jou verplaatsen, ik heb ongeveer hetzelfde. Sinds ik een smartphone heb met internet kan ik niet meer zonder, ik zou ook niet weten hoe ik zonder zou moeten. En dat van verveling klinkt mij bekend in de oren, ik heb nu iets langer dan een jaar een mobiel en sinds ongeveer een jaar verveel ik me constant. Ik heb niet echt hobby's die ik elke dag doe ofzo iets en dan zit je maar de helet ijd te whatsappen of te twitteren of te facebooken. Maar dat is een beetje offtopic. Ik zou me ook niet voor kunnen stellen hoe ik dan afspraken moest gaan maken met vrienden enzo omdat die niet binnen een straal van 5km ofzo wonen. Dan zou ik dus eerst mijn laptop op moeten starten om te kijken of ze online zijn op skype of facebook ofzo iets en dan is er ook nog een kans dat ze wel online staan maar er eigenlijk niet zijn. Als ik een whatsapp berichtje stuur heb ik meestal binnen een kwartiertje (meestal minder als diegene niet aan het werken of iets dergelijks aan het doen is) een berichtje terug. Ook heb ik een vriendin die ik alleen in het weekend zie, ik zou het nooit volhouden om alleen 's avonds met haar te kunnen chatten via de laptop en haar in het weekend te zien. Haar door de week zien lukt niet door school/werk. Ik vind eigenlijk zelf ook dat het allemaal iets uit de hand aan het lopen is, maar bijna ALLES wordt steeds 'fuckedupter'."
"Ik denk dat ik wiet verslaafd ben, ik blow nu nog maar 2(,5) jaar maar sinds ongeveer een jaar echt veel en dagelijks. Ik heb in januari een bong gekocht en toen liep het echt uit de hand. (Dat is een waterpijp speciaal om wiet (of andere kruiden) in te roken, je rookt dan puur dus het effect is anders (je wordt higher ipv stoned) en het effect is (in mijn ogen) zeker 10x steker dan een joint, en dan hoef je er ook maar een beetje in te doen!) *bubbels* WUUUUUUSHH fhhhhhhhhhhhhhh *kuch kuch*, wooooooooooow! Zo gaat het meestal, meerde keren per dag (alleen dat gekuch niet ) . Ik ben nog jong, heb dit jaar examen gedaan (heel erg onder mijn niveau, maar ben zo lui als wat) en zonder iets te doen gehaald. En toen....... 4 maanden vakantie! En ik heb verder dan blowen, letterlijk GEEN hobby's! Alleen wat achter m'n laptopje zitten, en verder alleen smoken met vrienden of nog over wietplanten shit gaan lezen blabla. Dus! Bankrekening stoned 400 euro op en dat was binnen no time al op aan wiet. Toen ben ik een week gestopt omdat ik het niet normaal meer vond hoeveel ik blowde maar daarna weer de oude draad opgepakt. Inmiddels heb ik vorige week (laatste week vakantie) 10 gram bubblegum gekocht en dit was in 4/5 dagen al op (Dat zijn VEEEEL bonghits). Mijn tolerantie is inmiddels aardig hoog, maar ik wil niet een week stoppen om het weer normaal te maken. (Ook omdat school net begonnen is en ik moet eerst nog maar eens in m'n ritme komen). En nu moet ik iets heel doms zeggen, ik ben vergeten wat ik aan het typen was en ik heb geen zin om alles weer opnieuw te typen. Zo is het wel goed, ik weet eigenlijk niet eens waarom ik dit hier op zet......"
"Oja ik weet niet of het het is maar ik denk dus dat het komt door verveling, maar alles wat ik doe vind ik na een paar uur saai (zonder wiet)."
"Yo bedankt voor je reactie! Dat kut weer vergeten hahahahahahah uhh oja dat kweken doe ik al daarom lees ik er veel over en videos enzo. En ik weet niet meer precies wat je getypt hebt maar dat ene ga ik denk ik voor een weekje doen over een paar weken als ik een beetje in het schoolritme zit (ivm slapen, heb 't al vaker gedaan en ik doe geen oog dicht (was ook al zo voor wiet)) enzo ofzo hahahahha net weer bong hit, ik dacht huh ik voel er niks van en toen deed ik nog maar 1 en toen ineens boem"
"maxdw1212 zei: eeneend zei: Ik denk dat ik wiet verslaafd ben, ik blow nu nog maar 2(,5) jaar maar sinds ongeveer een jaar echt veel en dagelijks. Ik heb in januari een bong gekocht en toen liep het echt uit de hand. (Dat is een waterpijp speciaal om wiet (of andere kruiden) in te roken, je rookt dan puur dus het effect is anders (je wordt higher ipv stoned) en het effect is (in mijn ogen) zeker 10x steker dan een joint, en dan hoef je er ook maar een beetje in te doen!) *bubbels* WUUUUUUSHH fhhhhhhhhhhhhhh *kuch kuch*, wooooooooooow! Zo gaat het meestal, meerde keren per dag (alleen dat gekuch niet ) . Ik ben nog jong, heb dit jaar examen gedaan (heel erg onder mijn niveau, maar ben zo lui als wat) en zonder iets te doen gehaald. En toen....... 4 maanden vakantie! En ik heb verder dan blowen, letterlijk GEEN hobby's! Alleen wat achter m'n laptopje zitten, en verder alleen smoken met vrienden of nog over wietplanten shit gaan lezen blabla. Dus! Bankrekening stoned 400 euro op en dat was binnen no time al op aan wiet. Toen ben ik een week gestopt omdat ik het niet normaal meer vond hoeveel ik blowde maar daarna weer de oude draad opgepakt. Inmiddels heb ik vorige week (laatste week vakantie) 10 gram bubblegum gekocht en dit was in 4/5 dagen al op (Dat zijn VEEEEL bonghits). Mijn tolerantie is inmiddels aardig hoog, maar ik wil niet een week stoppen om het weer normaal te maken. (Ook omdat school net begonnen is en ik moet eerst nog maar eens in m'n ritme komen). En nu moet ik iets heel doms zeggen, ik ben vergeten wat ik aan het typen was en ik heb geen zin om alles weer opnieuw te typen. Zo is het wel goed, ik weet eigenlijk niet eens waarom ik dit hier op zet...... Klik om te vergroten... 10 gram en daar 4/5 dagen mee doen? Je kan nog makkelijk stoppen. ik zou 10 gram in 2 dagen al op roken toen ik nog blowde. Je bent gewoon een typische wiet roker zoals de meeste. Je begint het loopt uit de hand en uit eindelijk stop je. Je moet niet verwachten dat het vanzelf gaat en wel zelf een eind er aan maken. Het voelt alsof het moeilijk is maar als je 2 weken clean bent word het al bijna geen moeite meer. Stoppen moet je wel echt willen en niet doen als je twijfelt want dan val je toch terug. Misschien is het voor jou ook niet zo makkelijk als dat het voor mij was doordat je misschien iets wil vergeten van je verleden. Je hebt misschien iemand verloren en daar kon je niet mee omgaan en daarom blow je of het is nog wat ernstiger. Als dat zo is stop je niet zomaar en kun je beter hulp zoeken. Klik om te vergroten... Het komt vooral door verveling, hoef niks te vergeten ofzo. Als ik me kut voel blow ik ook gewoon en dan gaat 't wel weg, maar ik blow gewoon omdat ik blow en niet omdat ik me dan kut voel. (En dat is ook bijna nooit zo, ben meestal super vrolijk) En ik wil eigenlijk ook niet stoppen nee. En idd woooow 5 gram per dag? Dat kan ik niet eens betalen.... En ik was (ben) gewoon heel stoned toen ik dit schreef."
"Yo, misschien ga ik binnenkort een x ketamine gebruiken en ik kan nergens iets vinden over hoe je eruit ziet nadat je ketamine hebt gebruikt. Ik weet wel dat lopen er robot-achtig uitziet. Maar ik vroeg me af of je er bijvoorbeeld ook grote pupillen van krijgt, of een scheve bek. Want na een paar pillen zie ik er echt niet uit, of na een zegeltje (of meer) zijn mijn pupillen zwart en kijk ik ook hééél anders uit m'n ogen. Hoe is dat met ketamine? En wat moet ik er nogmeer over weten? Ik heb trouwens nog geen weegschaal, alleen 1tje die 0.1 gram weegt. Moet ik deze persé aanschaffen of kan ik op basis van een lijntje maken van een bepaalde lengte (dikte.. enz) ook een goede dosis bepalen? Alvast bedankt!"
"Hey, dat topic heb ik al gelezen, maar bedankt! Het gaat me erom dat stel ik ga het in het openbaar doen (eerst test ik het thuis, ik weet niet eens of ik het wel vaker ga doen) dat ik er niet zo uitzie alsof ik een uur geleden mn 4e pilletje heb gedropt. Dus het zal niet heel erg opvallen als je het in het openbaar doet? Een weegschaaltje, ja lijkt me handig maar die dingen kosten toch weer gauw €20,- en als student heb ik het al niet zo breed en is ketamine ook niet zo goedkoop. Ik heb ook maar een halve gram besteld (anders moet de hele gram op, ik gebruik liever niet teveel) dus ik denk dat ik dat gewoon door 5en deel en dan heb ik 5 hoopjes van 100 mg en split ik die allemaal weer en dan heb ik 10 hoopjes van 50 mg en dan kan je wel goed doseren denk ik. Thanks!"
"Hey, ik heb nu een aantal keren ketamine gedaan, (3 dagen achter elkaar, erg ongezond ga het ook niet weer bestellen, te lekker en te verslavend voor mij) gister was de laatste x en heb nog 1 lijntje bewaard voor misschien bij mijn 2c-b trip (moet nog ff lezen of dat goed samen gaat, zo niet bewaar ik het voor een speciaal moment) maar nu dus 1 dag nadat ik het gebruikt heb zie ik (ook de laatste dagen als ik niet 'high' van de ketamine was zie ik de wereld een beetje ketamine achtig. De kleuren zijn gewoon veel mooier en alles ziet er veel mooier uit dan eerst. Na lsd, truffels en paddos heb ik al veel meer bewondering voor de natuur gekregen, zo kan ik nu gewoon 5 minuten naar een boom kijken en vind ik die boom super mooi. (De bladeren, alles, het blijft een beetje trippy ofzo) Maar nu heb ik dat dus met ALLES. Is dit normaal? Ik vind het juist positief hoor, maar ik vroeg me alleen af of meerdere mensen dit herkennen, en of dit blijft of overgaat. Alvast bedankt voor de reacties! Peace"
"Ja dit wist ik en heb ik gemerkt, ik heb juist ketamine gekocht voor het tripeffect. En ik bedoel inderdaad als ik nuchter ben, nu nog steeds. (Natuurlijk vele vele malen minder dan het moment dat je echt onder invloed bent maar toch 'anders en mooier'.)"
"Gewoon erin duwen en een beetje buigen zodat hij wat bol staat (dubbelvouwen als een kruis zegmaar) dan in je bowl duwen en gewoon paar x eruit roken. Door de hitte van het vuur (ik gebruik een jet aansteker) blijft het metaal dan bol staan. Bij mij blijven ze er altijd in plakken door het teer :$."