Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer bong/wietpijp

Eerste keer bong/wietpijp

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Duw het met'n pen ofzo der goed in, ook wat voorplooien kan ook helpen.
f
foreverinspaceLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste leden,

Omdat ik gestopt ben met sigaretten te roken wil ik dus ook een joints meer roken,
ik heb me daarom vandaag een bong een wietpijpje gekocht.
De wietpijp zelf werkt goed en de smoke screen past er goed in maar bij de bong...
Ik krijg die smokescreen maar niet er in ze zijn te groot heb al proberen knippen enz eerste keer was het bijna gelukt had dan iets meer geknipt en was naar de klote :tongueout:
Dus is dit normaal en hebben jullie tips hiervoor?
het is een medium size glazen bong en de verkoopster gaf me er de zogezegde 'passende' smokescreens bij die niet passen.
g
green haze2Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik gebruik altijd de standaard smoke screens, je moet ze er gewoon in proppen. Het zin dan wel een beetje naar binnen gebogen maar werkt prima, tenminste bij mij werkt dit zo
e
eeneendLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon erin duwen en een beetje buigen zodat hij wat bol staat (dubbelvouwen als een kruis zegmaar) dan in je bowl duwen en gewoon paar x eruit roken. Door de hitte van het vuur (ik gebruik een jet aansteker) blijft het metaal dan bol staan. Bij mij blijven ze er altijd in plakken door het teer :$.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Voorvouwen en erin duwen werkt vaak wel ja.
Het kan zijn dat je zon hele ondiepe bowl hebt.
Zoals je zelf al zegt gaat knippen goed, zolang je er niet teveel afhaalt natuurlijk. Je hoeft het niet exact rond en passend te knippen maar overal een klein randje eraf en hij past.

Brand de gaasjes wel altijd even roodgloeiend voor het eerste gebruik. De lucht die daaraf komt zegt voor mij genoeg, hoe betwistbaar de schadelijkheid hiervan ook is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."