#1
Dan zou ik ipv over wietplanten te lezen toch maar een wietplant gaan kweken, scheelt toch aardig wat geldeeneend zei:nog over wietplanten shit gaan lezen blabla. Dus! Bankrekening stoned 400 euro op en dat was binnen no time al op aan wiet.
Als ik je tekst zo lees denk ik inderdaad ook dat je verslaafd bent, maar 'verslaafd' zijn aan wiet zit echt tussen je oren al kan het natuurlijk lastig zijn om er vanaf te raken.
Zelf was kappen met de wiet een makkie met niets dan voordelen, het gevoel hebben dat alles saai is zonder wiet veranderd snel hoor, je gaat dingen na verloop van tijd net leuker vinden zonder wiet op dan met wiet.
Zet je zelf voor'n kleine maand op een wietsabat.
Na een kleine week 'wietloos' te zijn ga je al snel de voordelen ervaren van het stoppen/minderen met wiet. (dan denk je bij jezelf: Waarom heb ik dit nou in hemelsnaam niet eerder gedaan)/(wist niet dat het zo makkelijk was)
Buiten de eerste nachtjes wat slechter slapen zijn er niet echt irritante dingen bij het stoppen met wiet. Die slaapproblemen gaan echt snel heeeel snel over.
Niet over nadenken...gewoon doen.
Succes!
, wat natuurlijk voordeliger en gezonder is ook