#1
Probleem met psychidelica is dat je het, vooral als je eerste keer is, niet mega goed zelf kan sturen. Daarom is het veel beter om het lekker bij bekende personen, bekende omgeving te doen. Ergens waar de onverwachte dingen het minst zullen voorkomen.
(Probeer het uit te leggen maar ben zelf ook een beetje vaag)
(Probeer het uit te leggen maar ben zelf ook een beetje vaag)