Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben inmiddels 47 en mijn liefde voor de hardcore scène niet verloren. Ik neem ook altijd mdma op deze feesten en ik hem nog altijd die heerlijke stroomstootjes achter in mijn nek.en nog altijd het love gevoel de mensen op deze feesten zijn ieder allemaal zo uniek met allemaal hun eigen verhaal wat ik ook altijd heb ik pik er vaak een aantal uit die ik dan helemaal ga observeren en wat ik dan leuk vindt als het doorkrijgen proberen ze met je in contact tekomen. Maar dat durven ze dan niet of zo hahaha. Daarnaast kan ik ook best helemaal alleen in mijn bubbel volledig in de muziek opgaan. Kortom dit is wel een van de mooiste drugs die ik ken.ik merk wel dat ik nu wel een hogere dosis nodig ben dan toen ik een jaar of 25 was."
"Shivaz54 zei: Testen als je in Nederland woont want de speed is idd niet meer zoals vroeger 😉. Ik kan helaas mijn soeed niet testen buiten wassen met aceton. Ik neem puur op gevoel al heb ik daar wel een tijd over gedaan. Dikwijls wel eens meer dan nodig was en dan kan je idd wel es nare ervaringen tegenkomen. Ik gebruik speed vooral als een middel om mijn gevoelens te onderdrukken wat niet aan te raden is. Beter aanpakken dan pakken 😉. Maar zoals ik het ervaar vroeger dan bij het uitgaan, deed wel combo met alcohol (ook niet aan te raden) gaf mij een gevoel van "nuchterheid" en danste uren aan 1 stuk. Let wel op dat je het niet blijft gebruiken want het is een killer waar je vlugger aan verslaafd bent omdat het je een vreugdig gevoel geeft bij gecontroleerd gebruik. Al heb ik daar wel enkele jaren over gedaan wat het me net geeft speedgebruik! Mijn advies is niet gebruiken maar als je het dan toch doet, test ze en begin laag zo kan je bijnemen indien nodig. Pas wel op want buiten een "headrush" heb je niet direct door dat je onder invloed bent, net het gevaar van speed als het van mij afhangt 🙄. Veel succes maar zijt gewaarschuwd en lees je vooral in hier op het forum! Nederige Belg Klik om te vergroten... Ik gebruik enkel een keer op een festival en daarna wat over is pleur ik weg. En gebruik eigenlijk nooit in privé dus ook geen gevaar dat ik het weer neem zeg maar"
"Shivaz54 zei: Zei ik ook toen ik 25 jaar voor een 1ste keer naar een festival ging, ik wens je zeker en vast alle plezier toe en top dat je hier je vragen stelt. Neem gewoon alles in overweging wat je hier word meegegeven 😊😉🥳 Klik om te vergroten... Hoi Ik kan in mijn privé niet gebruiken helaas mijn vrouw weet niet dat ik gebruik en ga ongeveer een keer of 4 naar een festival per jaar."
"MDMAutist zei: Je herstel is lang genoeg. Laat je XTC testen en neem een dosering die bij je lichaamsgewicht past. Bewaar je Keta. Na XTC klapt het veel en veel harder in. Grote kans dat je gaat K-holen. Dat is niet zon strak plan op een feest. Succes 🤗 Klik om te vergroten... Dankjewel wil een kleine dosis doen dus niet als een malle aan de keta"
"ljuv zei: Oef eerste keer keta zou ik zeker niet combineren en zéker niet op een feest proberen inderdaad. Doe eerst maar eens in een veilige en vertrouwde setting testen hoe jij op (alleen) keta reageert… En in principe zou 5 maanden pauze van XTC bij normale omstandigheden lang zat zijn, maar het ligt er wel een beetje aan waarvan je herstelt. Gebruikte je veel en vaak XTC en had je daarom een herstelpauze nodig? Klik om te vergroten... Hallo Nee ik heb in die 5 maanden helemaal geen drugs gebruikt en die 5 maand was gewoon omdat ik niet naar een feest ben geweest en ik niet hoef te gebruiken zeg maar"
"dx3 zei: Hallo Nee ik heb in die 5 maanden helemaal geen drugs gebruikt en die 5 maand was gewoon omdat ik niet naar een feest ben geweest en ik niet hoef te gebruiken zeg maar Klik om te vergroten... Ik gebruikte alleen xtc op feesten maar altijd wel met minimaal 2.5 tot 3 maanden er tussen en dan ook best wel eens teveel gebruikt naar in mijn normale leven gebruik ik helemaal niets. Dus neem ik aan dat xtc nog altijd goed zijn werk doet. Iedereen bedankt voor het goede advies."
"Maar als ik na ruim 5 maanden weer xtc gebruik maar voor die 5 maanden best wel een heb misbruikt wel altijd netjes 3 maanden ertussen gelaten ook tijdens misbruik.wat kan ik nu na 5 maanden verwachten van xtc zal het een mooie trip zijn."
"Zeehond zei: Je vraagt hetzelfde als daarvoor… Je komt er alleen zelf achter door het te ondergaan… Niemand hier weet wat je kunt verwachten. 5 maanden pauze klinkt als voldoende. Zorg dat je goed voorbereid bent, uitgerust en met een positieve mind. Set en Setting zijn sowieso bepalend voor je ervaring. Laat je ons weten hoe het was? Klik om te vergroten... Ik ga naar een fijn early hardcore feest met hele mooie mensen. Dus dat moet goed komen wat zou ik het beste kunnen eten van tevoren of helemaal niet en pas eten als het ingewerkt is"
"ljuv zei: Volgens mij bedoelt Zeehond dat als je (de week) voor je gaat gebruiken extra goed voor jezelf zorgt (gezond en genoeg eten, goed/lang slapen), je het risico verkleint dat je misbruik in het verleden je komende ervaring minder leuk gaat maken. Maar tis gewoon niet te zeggen. Weten wij veel in hoe verre jij je hersens hebt gefrituurd vroeger en of dat heeft kunnen herstellen. Kan heel goed dat je helemaal geen verschil gaat merken en een heel leuke tijd hebt. Kan net zo goed zijn dat je “het goevoel” überhaupt nooit meer terugkrijgt🤷🏻♀️ Klik om te vergroten... Dat begrijp ik wel maar ik bedoel voor inname op de dag zelf wat te eten"
"ljuv zei: Zeker niet wachten tot het is ingewerkt, vaak krijg je dan helemaal niks weg. Maar dat weet je toch nog wel van 5 maanden geleden en daarvoor? Eet gewoon zoals je normaal zou doen… Misschien ietsje gezonder. XTC kun je beter niet nemen op een lege maag. Ik zou wel minimaal 1 uur wachten na je laatste maaltijd met innemen voor een betere opname. Klik om te vergroten... Klopt hoor maar ik at altijd stevig van tevoren maar las dat het beter is om een lichte maaltijd te nemen vandaar"