Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"komt wel goed hoor paddos zijn schimmels als het netjes wit is maakt het niet uit word het bruin of groen niet opeten kan je goed misselijk worden dood ga je er niet van"
"yeti jij bent egt een idioot aan de drug xtc (mdma) gaan mensen niet dood ze gaan dood aan uitdroging je danst als een gek en zweet als een gek het is te warm in een discotheek dus je zweet verdampt niet je lichaam blijft maar zweten en dus droog je uit je koelt dan niet meer en gaat uiteindelijk dood aan uitdroging in combo met oververhitting coke is een ader vernauwer en trekt ook je kransslagader van je hart dicht terwijl het ook nog is meer zuurstof vraagt ... mdma (xtc) doet dit niet...!!! als je al zone anti-drug iemand bent wat doe je hiet dan op deze forum met je vage en onduidelijk opmerkingen je maakt mensen bang voor dingen wie niet zo zijn er is nog NOOIT iemand dood gegaan aan de drug mdma zelf koel houden en genoeg water drinken en pauzes nemen .... thats it hersenbeshadiging komt ook door de hitte en niet de mdma zelf slap yourself bitch"
"hahaah zker leuk verhaaltje mijn eerste keer was heel chille ongeving buite en ondershat je ouders nooit ze weten alles ze zien het altijd aan je en als je probeert normaal te doen valt het alleen meer op"
"van speed krijg je gewoon grote pupillen dat komt omdat je hersenen in een staat van grote alertheid zijn net als bij bevoorbeeld een gevaarlijke situatie alleen is normale speed niet zo heel erg potent in xtc zit methamphetamine dat is 3 keer sterker dus krijg je er flinke ketsen van de reden dat je na een nacht niet slapen nog grotere pupillen hebt is omdat je hersenen dan helemaal in een staat van grote alertheid zijn door de slaap die je dus niet krijgt dat is ook wel te merken door het spichtige gevoel de volgende ochtend"
"ff inbreken bij de dierenarts daar ligt zat vloeibare kethamine"
"de vrijdag van een coke gebuiker : eerst kom ik uit me werk na een harde dag niks doen en een beetje lullen met me collegatje dan ff douche .. je weet toch frisssss ahahhaha dan op me gemakkie naar de gall&gall kratje bier kopen en ff lullen met de eigenaar dan op me telefoon nummer 2 ingedrukt houden waardoor ik meteen wordt doorverbonden naar mijn coke dealer.. binnen 5 min staat mijn grote maat ergens en heb ik de zaakjes binnen dan bel ik me beste maatje .. die komt om 8 uur en paas hem zen halfje half 10 is me vriendin uit het werk en ondertussen zitten me maat en ik al goed aan het witte goud en vloeibaar goud lekker naar top gear te kijken en heerlijk te chillen dan pakt mijn vriendin een mooie lijn na een harde dag werken . dat heeft ze wel verdient dacht ik zo heh ... vanuit daar wordt het constant lullen over niks en lekker voelen rond 1 a 2 uur gaat me maatje naar huis want moet volgende dag weer vroeg er uit me vriendin en ik gaan dan maar lekker naar boven en pakken nog een mooie lijn dan beginnen we stevig elkaar goed op te geilen waarna we extreem harde geile liefe bedrijven dan snatse we de rest op en liggen we met zen tween heerlijk na te genieten en te spacen langzaam vallen we in slaap"
"coke is een gemeen stofje het zorgt er voor dat je kransslagader van je hart nauwer dichtknijpt waar door je hart harder moet pompen om bloed door te duwen.. tergelijk zorgt het er ook voor de je hart meer zuurstof vraagt.. dus een flinke belasting op je hart het mixen met alcohol zorgt voor een heel andere soort stofje namelijk coca-ethyleen dit is nog verslavender als alleen cocaine en heeft de zelfde effecten op je hart maar dan keer 10 nou maakt dit niet zo heel veel uit als je een goede conditie hebt en jong bent heb je geen goede conditie of een hartafwijking of kwalen dan kun je er heel gevoelig voor zijn waarschijnlijk heb jij flink door lopen zuipen die avond en toch wel een gram naar achter gesnoven.. door de coke voel je de alcohol niet zo goed meer en zuip je dus meer en meer en meer.. dat ik combi met coke en een niet zo goede conditie moet je hart heeeeel hard werken .. zie het zo .. je rent 30 min .. op een bepaalt moment moet je wel stoppen want je bent uitgeput.. doe je dat niet dan val je flauw ga je kosten enz enz enz je lichaam zet je dan gewoon uit omdat het gevaarlijk wordt met coke en alcohol voelt je lichaam deze grens niet meer je gaat dus gewoon door.. ook is het al laat dus je bent zoizo al moe je krijgt dan pijn aan je hart.. net als kramp in je been of verzuring dan moet je dus egt stoppen..!! jij hebt geen hartaanval gehad maar een overbelasting net als een hartpatient pijn krijg als die intensief gaat bewegen gewoon rustig blijven stoppen met alles en lekker raampje open zetten voor de zuurstof ik doe vaak alcohol met coke .. MAAR nooit meer dan 1/2 op een avond en een halve krat door heel de avond als je je egt zorgen maakt laat dan gewoon een ecg (hartfilmpje) maken.. gewoon zeggen tegen je dokter en dan doen ze wat sensortjes op je borst is allemaal zo gebeurt paar dagen later krijg je beoordeeling van de cardioloog en ziet hij of je hart het nog 100% doet als er egt iets aan de hand is dan gaat de machine piepen en dan kan je meteen mee lol maar ik neem aan dat je er nu geen last meer van heb alleen die avond dus ik zal me niet al te veel zorgen maken.. een paniekaanval lijkt ook extreem veel op een ligte hartaanval vertrouw me maar ik heb dit allemaal een keer meegemaakt fucking hell ik wist niet dat ik zoveel heb getypt ahahahahahhaha"
"1: rode harley's ... te erg had de andere helft verkocht omdat ik zo vaag was :P 2: paarse vrijheids beeldjes ... zeer veel mdma 3: blauwe dolfijntjes ... zeeeer zuiver egt heel mooi 4: blauwe mersedesjes ... niet heel sterk maar heel zuiver en mooi mdma met beetje speed effect .. 2 en 3 zijn nog uit de goede ouwe tijd die kwaliteit zie je niet meer"
"sos betekent inderdaad cocaine en grote pupillen en met je kaken trillen en kauwen kan speed of xtc zijn waarschijnlijk xtc (mdma) want van alleen speed kan je niet slapen (meestal) van xtc lukt het soms wel als het een beetje is uitgewerkt (voor mij dan lol) als je je zorgen maakt kan je denk ik het beste er gewoon over praten al doe ik sins me 13e bijna elk weekend met af en toe een maandje niks heb ik nergens last van .. maar met cocaine gebruik en speed wordt het wat serieus.. coke is natuurlijk nog al duur (40 50 euro de gram) en zeer verslavend.. speed is weer heel goedkoop (5 euro de gram) maar egt slopend voor het lichaam.. als je dochter af en toe een pilletje neemt of een lijntje snuift zal ik me egt geen zorgen maken iedereen is wel eens jong geweest en een beetje experimenteren hoord er bij"