Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het truffelen is niet doorgegaan, maar is zeer adequaat vervangen door MDMA"
"Als ik lekker stoned ben kan ik patroontjes in dingen zien. Als ik echt goed stoned ben en in bed lig terwijl ik me op mijn gedachten concentreer dan heb ik het idee mijn onderbewuste wat te begrijpen. Ik begrijp dan beter hoe mijn gedachten tot stad komen. Een film stoned kijken voelt ook als een trip soms, ik denk dan veel meer door in plaats van passief te kijken en details vallen meer op. Dit is veel sterker geworden sinds ik getript heb op truffels en 2c-b. Soms kan ik nu ook geheel nuchter me net voelen als ik trip als ik dit probeer te stimuleren."
"Best ironisch hoe dit topic zich ontwikkeld heeft, kijkende naar de titel."
"Zoals iedereen hier al zegt luiheid. Als ik blow doe ik die dag niks nuttigs meer en blow ik veel in een korte tijd dan gebeurt er in die tijd ook niks noemenswaardigs. Verder kan ik er van gaan piekeren, hele tijden van nadenken over onbelangrijke dingen. Ik denk er veel aan en bedenk een heel schema wanneer ik kan blowen en wanneer niet. Ook steek ik vaak een joint op en denk ik na een paar hijsen waarom ben ik aan het blowen. Wanneer ik een tijdje niet blow ben ik veel helderder en beter bezig met dingen die discipline vergen. De emoties voelen ook puurder aan zonder THC in mijn lichaam. In verband met de examens heb ik besloten een maand niet te blowen, zit nu zonder problemen op dag 12 woehoe Niet echt ontopic, maar ik wilde het graag even kwijt"
"Amnesia"
"Het gebruik van een bong is handig wanneer je snel knetterstoned wil worden, een jointje roken geeft een milder effect en is meer ontspannend vind ik."
"Ik heb vandaag een pakje Greengo gehaald en het rookt echt anders dan met tabak, het is een veel lichtere smaak. Ik weet echter nog niet of ik het beter vindt, het zal wel even moeten wennen denk ik."
"Uit mijn dakraampje op zolder, heerlijk naar de auto's op een druk kruispunt staren terwijl ik zelf heerlijk rustig ben. Dan is het nog wel altijd hopen dat de rook niet naar binnen waait. Want dan weet mams het wel. Het waren mooie tijden dat ze het nog opvallend muf vond ruiken op mijn kamer :P Na het uitgaan zoek ik met wat vrienden vaak een rustig plekje aan de gracht uit of junkiestyle in een afgelegen portiek"
"Damien0124 zei: Oh mijn god, ik doe precies hetzelfde Echt een fijne plek, want de wind waait meestal van het huis af en ik kan zien wanneer mijn ouders thuiskomen. Anders loop ik gewoon een rondje ofzo of fiets ik naar een rustig plekje met een bankje waar ik rustig mijn jointje oprook. Klik om te vergroten... Ik heb vaak een buisje bij de hand en/of een geïmproviseerde asbak met deksel. Als ik mijn moeder dan naar boven hoor gaan is het joint uitmaken door de zuurstof weg te halen en snel opbergen, raam dicht en klaar is Kees Ik vind de stress van het altijd moeten opletten wel lichtelijk vervelend. Laatst had ik een grappig moment. Ik blowde uit mijn raam, stond de buurvrouw van 3 huizen verder, een goede vriendin van mijn moeder, in de achtertuin te roken. Zij zag mij dus, maar legde geruststellend een vinger op de mond"
"Ik heb afgelopen vrijdag voor het eerst truffels gehad, wat me goed bevallen is. Ook ik heb wat inzichten gekregen en vond de manier van denken heel fijn. Nou dacht ik tijdens de trip dat deze inzichten levensveranderend waren. Nu blijkt dat behoorlijk mee te vallen :P. Nou weet ik niet of dit nog gaat komen en ik extra verwerkingstijd nodig zal hebben. Ik vond het wel een intense ervaring. Nou is over 2 weken een maat van mij alleen thuis die dan wel truffels wou doen. Ik denk dat ik mezelf overschat als ik zeg dat ik dit aanbod af zou kunnen slaan. Nou is de trip dus waarschijnlijk minder sterk en heb ik veel gelezen over de trip sterker maken door de truffels te vermengen met citroensap. Zou dit verstandig zijn? Ik wil namelijk geen aanslag plegen op mijn hppd. Het lijkt mij opzich niet verkeerd om harder te trippen dan de vorige keer, aangezien ik het ook wel als een opstapje naar paddo's en eventueel LSD zie. Ik hoop dat ik niet overenthousiast raak."