#1
Hallo,
Volgende maand ga ik een week naar Amsterdam.
Nu, we gaan met de auto (ik woon in België) en heb 3 passagiers mee.
Die personen gaan allemaal wiet bijhebben, sommige meer dan 5 gram waarschijnlijk...
Ben ik dan als bestuurder verantwoordelijk voor hen?
Ik neem ofwel 3 ofwel 5 gr mee voor eigen gebruik..
Hopend op een snel antwoord.
O.
Volgende maand ga ik een week naar Amsterdam.
Nu, we gaan met de auto (ik woon in België) en heb 3 passagiers mee.
Die personen gaan allemaal wiet bijhebben, sommige meer dan 5 gram waarschijnlijk...
Ben ik dan als bestuurder verantwoordelijk voor hen?
Ik neem ofwel 3 ofwel 5 gr mee voor eigen gebruik..
Hopend op een snel antwoord.
O.