Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo , Ik denk heel erg veel na als ik blow, maar ik vraag me dikwijls ook af hoe dit zou zijn voor andere blowers. Wel , Iedereen heeft denk ik een eigen plaatje waar je tot jezelf kan komen ZONDER dat je wordt gestoord. Als ik thuis ben zit ik het vaakst achter de pc( deze staat niet op mijn kamer) , maar hier word ik wel vaak gestoord. Dus ik denk dat mijn plaatsje mijn kamer is.Tijdens de schoolperiode zit ik hier redelijk veel. Dit plaatsje wil ik dus Pimpen. Ik wil er beter in kunnen relaxen etc. Ik ben van plan om trippy posters te kopen.(bevordert de nachtrust zei ik tegen mama ).Vervolgens zou ik ook een koptelefoon en een nieuwe gsm voor muziek met af te spelen kopen.Ik heb 1persoonszetel staan & een groot bed.Wat kan ik volgens jullie nog meer doen om ervoor te zorgen dat ik leuke momenten zal meemaken op mijn kamer ? En ook , hoe is jullie eigen plekje ? hoe ziet het eruit , foto's etc zijn allemaal WELKOM. alvast bedankt"
"Waar ik woon blowt iedereen , maar we wonen in zo'n boerendorpje dus er zijn niet echt veel mensen.Op school daarintegen is het blowen totaal niet geaccepteerd!Mensen denken direct aan spuiten etc ( weten er niets van!! ) Ik woon niet echt ver van gent , maar blijkbaar doen ze het daar wel veel meer?! Ook is het kut om goede weed te kopen in belgie , na lange tijd zoeken vind je uiteindelijk wel een goede soort .. Maar deze kan je dan niet meer kopen omdat je dealer is opgepakt of gestopt En naar holland reizen is onmogelijk voor iemand die onder de leeftijd van 18 zit .."
"Oke , ik was misschien niet duidelijk met " ik heb nog niet zoveel geblowed" Ik doe het nu toch al enkele maanden , heb al veel verschillende weed & hasj gehad .. Maar volgens mij zijn die niet van goede kwaliteit ( heb ooit eens echt van een goede mogen meeroken, maar die was van een eigen kweek & hij heeft er dus niet veel van .. ) Eigenlijk heb ik dus al redelijk wat ervaring, zelf rollen lukt ook wel ( inside out ) Heb ook al gexperimenteerd met spacecake & een pure gerolde Ben trouwens ook al eens naar amsterdag geweest met school.. Het staat er inderdaad vol met coffeeshops !Spijtig dat ik er toen nog niet echt in geinteresseerd was .. Info heb ik inderdaad ook al genoeg opgezocht omtrent paddos & salvia ! Ik ben gewoon op zoek naar klasse weed & ook omdat een vriend echt bijna nooit iets voelt als ik ben aan het spacen Btw, Dus er zijn controles op de grens?Met honden neem ik dan aan ? Kan ik niet een random persoon vragen op straat om even met me mee in de shop te gaan ,dan eens kijken & hem zeggen wat hij voor me moet kopen ? Of mag je zelf niet binnen als je onder de 18 bent? Volgens mij regel ik gewoon best een identiteitskaart"
"Weet iemand een goede verbinding naar enkele shops ?(met de trein of bus )met weinig kans op controles? & is het waar dat er een paddo verbod is in coffeeshops ? ik hoorde dat high life & aarde wel nog goed zijn , klopt dit ?"
"paddo's / truffels & salvia ga ik bestellen op azarius , dus dat is al een probleem minder Ik ga morgen rondvragen of er mensen me willen brengen naar nederland !( zou handig zijn)"
"hier nog een vraag , ik las net over gifsla, dat je er een soort van opium(raar maar waar ??) van kan maken. gifsla , kom ik bijna elke dag tegen ... zijn er nog andere dingen zoals dit die ECHT werken zoals nootmuskaat ..( bij mij werkte het in ieder geval ) Er zijn zoveeeeeeel planten .. en elke plant heeft een eigen eigenschap , dus zullen er toch wel nog planten zijn zoals cannabis & salvia die ons laten "zweven" groeten ,& alvast bedankt voor de reacties"
"ooostvlaanderen!!!"
"Re: Welk zijn Legale RC die het proberen waard zijn qua effe Ik vraag me nog steeds af of jwh-varianten de moeite zijn. Ik zocht al verschillende keren informatie op , maar heb nog nooit degelijke Nederlandse verslagen en bronnen gevonden."
"Ik ga het binnenkort kopen.Maar zou het liefst al in mijn tabak krijgen zodat ik beter kan doseren."
"Hoi Ik heb deze week eens spacecake gemaakt , we deden er 2gram in .(redelijke weed) We aten er met 2 van dus 1gram elk , ik weet dat dit een kleine hoeveelheid is .. Maar het was eens om te testen of het dus werkelijk ging gaan Ik zat steeds in lachbuien , viel op de grond van het lachen , wou gaan zitten en zat gewoon naast mijn stoel neer op de grond Waarom heeft spacecake zoveel meer effect? Zelfs met maar 2gram zo een effect bereiken vind ik gewoon GENIAAL! Wel een vraagje , moest ik 1gram puur oproken & die andere gast ook 1gram . Zouden we dan hetzelfde effect krijgen ?( spacecake maken gaat niet altijd hier ..omwille van ouders & de lange tijd om het te maken) Zo zijn we nog nooit geweest & we hebben al redelijk veel geblowed ( nog nooit puur ) Anders waren we meer stoned , wat waarschijnlijk te wijten is aan de tabak ?"