Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasj & weed

Hasj & weed

7 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#1
is moeilijk om daarvoor een verklaring te geven.
doe er gewoon de volgende keer eens wat meer tussen.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#2
ga anders eens naar nederland en koop daar in de shop
een goeie, lekkere wiet als je daar nog niet stoned van word dan zou ik eens
naar de dokter gaan want dat is toch niet normaal dan :mrgreen:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ja, jack herrer of hindu kush ofzo. Lekkere dikke joint draaien en rustig oproken.
d
drunkenmonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi :grin:

Ik kocht al een tijdje weed , maar vond dat de kwaliteit echt ondermaats is!(in belgie )
Daarom besloot ik eens hasj te kopen , 2g kocht ik vorige week .
We blowen niet veel , alleen in het weekend .In het begin deed ik er heel weinig in ( om te testen).. en :hearteyes: was de eerste reactie!Zo weinig hasj erin en veel effect..
Maar dit weekend deden we er een paar , ik rolde eerst eentje met weinig in.. Weer veel effect!
Dan deden we waterpijp en rolde ik een met weed & hasj , we verwachtten natuurlijk veel.Maar tot onze teleurstelling voelden we beide niets!! :confused:
Dus rolde ik nog een met veeel hasj (nouja, veel .. toch 3x wat we normaal erin doen)
En weer GEEN effect ..

Vorige week was het net hetzelfde , we deden wat weed & hasj in een blowpijpje en voelden echt NIETS!!We hadden ervoor wel al een kleintje met hasj gedaan en voelden het van die ene wel.

Hoe komt het dat de eerste keer je blowt op je dag het altijd heftiger is ?Want dit heb ik namelijk ondervonden ..

Natuurlijk , 2g zullen jullie niet veel vinden(die 2gram is trouwens nog steeds niet op:grin:). Maar we voelden MEER als we er weinig in doen dan als we er meer indoen :confused:


Aan de kwaliteit van de hasj zal het wel niet liggen , want we hebben er duidelijk al wat van gevoeld:grin:


:wink:


oja ff offtopic : gisteren deden we het trucje van flauwvallen ( na 3kleine met hasj & waterpijp) . Toen ik flauwviel zat ik in een paardenwedstrijd , ROFL een paardenwedstrijd xd Opzich wel cool dat ik aan een paardenwedstrijd dacht :grin: )
d
drunkenmonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja dat deed ik al 2keer, maar toen voelden we niets!
Dus eigenlijk is dat pure verspilling :(
d
drunkenmonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het probleem is dat ik niet over een auto beschik om naar nederland te rijden :wink:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#7
drunkenmonkey zei:
Het probleem is dat ik niet over een auto beschik om naar nederland te rijden :wink:
Klik om te vergroten...

met de fiets ? je moet er iets voor over hebben :mrgreen:
d
drunkenmonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja dat kan ik doen , is maar een 100 km rijden xD
Op 4uur kan ik er staan als ik een gps kan meenemen :tongueout:
Binnen enkele maanden heeft een vriend een auto en gaan we wel eens naar holland gaan ^^

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."